ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مدیر مالی توییتر: سرمایه گذاری در کریپتو در حال حاضر بسیار خطرناک است

بر اساس گزارشی در وال استریت ژورنال، روز دوشنبه، ند سگال (Ned Segal)، مدیر مالی ارشد توییتر، گفت که در حال حاضر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات شدید بازار و فقدان قوانین حسابرسی مشخص، منطقی نیست.

سگال خاطرنشان کرد که برای سرمایه‌گذاری توییتر در ارزهای دیجیتال، غول رسانه‌های اجتماعی باید سیاست‌های سرمایه‌گذاری فعلی خود را تغییر دهد، که در حال حاضر تنها به شرکت اجازه می‌دهد دارایی‌های باثباتی مانند اوراق بهادار را در ترازنامه خود نگه دارد.

در حالی که به نظر می رسد مدیر مالی توییتر از سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال خودداری می کند، جک دورسی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران توییتر، با اشتیاق از دنیای دارایی های دیجیتال استقبال کرده است.

در ماه مارس، دورسی اولین توییت خود – اولین توییت در توییتر – را به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) منتشر کرد و آن را از طریق بازار Valuables به مبلغ ۲.۹ میلیون دلار به سینا استاوی (Sina Estavi)، مدیرعامل بریج اوراکل فروخت.

دورسی یک ماکسیمالیست بیت کوین نیز هست.

در اکتبر سال گذشته، یکی دیگر از شرکت های دورسی، شرکت پرداخت اسکوئر، ۵۰ میلیون دلار بیت کوین به ترازنامه خود اضافه کرد.

در کنفرانس بیت‌کوین امسال در میامی، او همچنین به یک مصاحبه‌کننده گفت که «بیت‌کوین کاملاً همه چیز را تغییر می‌دهد»، اما او کمتر مشتاق آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم و دوج‌کوین بود.

تیم رمزنگاری توییتر

علیرغم نگرانی های مدیر مالی خود، توییتر مایل است از فناوری غیرمتمرکز بلاک چین استقبال کند.

هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد که در حال راه‌اندازی یک تیم بلاک چین است تا «راه‌هایی برای ترکیب فناوری‌های غیرمتمرکز در محصولات و زیرساخت‌های ما» را بررسی کند.

رهبر تیم یک مهندس رمزنگاری مستقر در برلین به نام تس راینارسون (Tess Rinearson) است.

راینارسون نقش جدید خود را در این پلتفرم در روز انتشار این خبر اعلام کرد و گفت:

خوشحالم که به اشتراک بگذارم که به توییتر ملحق شده ام، تا رهبری تیم جدیدی متمرکز بر رمزنگاری، بلاک چین و سایر فناوری های غیرمتمرکز را بر عهده بگیرم.

بنابراین، در حالی که Segal فکر می‌کند عاقلانه است که در حال حاضر از سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال در مقیاس بزرگ خودداری کند، توییتر مطمئناً به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی وعده نوپای بلاک چین است.

جزئیات در مورد چگونگی دستیابی به این امر هنوز منتشر نشده است، اما ممکن است توییتر در آینده نزدیک در زنجیره بلوکی قرار گیرد.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا