اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

سرمایه گذاران در ۳ روز گذشته ۱.۳ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی ها برداشت کردند

اطلاعات درون زنجیره ای حاکی از آن هستند که تعداد برداشت های بیت کوین بدون توجه به افت قیمت مشاهده شده در چند روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است. به بیان دیگر، به طور کلی، بیش از ۲۳،۰۰۰ کوین از صرافی ها خارج شده است.

بیتکوین

این اتفاق مصادف بود با گزارش‌هایی که نشان می‌داد یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های BTC، خرید خود را از سر گرفته و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از این دارایی را ظرف چند روز انباشت کرده است.

کل مبلغ خارج شده از صرافی ها هنوز به طور قابل توجهی بیشتر از میزان خرید این نهنگ خاص است، به این معنی که بخشی از برداشت های انجام شده می تواند نقل و انتقالات داخلی باشد. هرچند همین امر هم به این معنی است که تعداد بیت کوین‌های باقی مانده در پلتفرم های معاملاتی طی چند روز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است که باید فشار فروش را کاهش دهد.

همانطور که در بالا اشاره شد، پادشاه بازار از هفته گذشته یعنی زمانی که به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۶۹،۰۰۰ دلار رسید، اصلاح گسترده ای را تجربه کرده است به طوری که در حدود ده روز ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و اوایل امروز به زیر ۵۶،۰۰۰ دلار رسید. این اتفاق به سرمایه گذاران و پوزیشن های آنها آسیب زیادی رسانده است.

با این حال، اتفاقات اخیر دارندگان بلند مدت (LTHs) را از استراژی خود منصرف نکرده است. به گزارش گلس‌نود چنین سرمایه‌گذارانی از فروش سریع و وحشت زده دارایی خود امتنناع کرده اند.

منبع: cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا