ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اوالانچ (AVAX) در جمع برترین ها! رتبه دهم به نام این رمزارز ثبت شد

اوالانچ (Avalanche)، یک بلاک چین کم‌سرعت که می‌خواهد جایگاه اتریوم را تصاحب کند، از نظر ارزش بازار به جمع ده کوین برتر راه پیدا کرده است. این ارز دیجیتال پس از رشد دو برابری قیمت از ابتدای ماه نوامبرتوانست به این جایگاه برسد.

ارزش این سکه اکنون ۱۳۴.۷۴ دلار و ارزش بازار آن ۳۰.۱۹ میلیارد دلار است که اوایل امروز با رسیدن به ۱۴۶.۲۲ دلار به بالاترین حد خود رسید. به این ترتیب، اوالانچ با تصاحب جایگاه دوج کوین (DOGE) به جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار وارد شده است.

آوالانچ
ارزش بازار در گردش اوالانچ

علی‌رغم سقوط گسترده بازار رمزارزها در روزهای اخیر، قیمت AVAX یک روند صعودی دارد و تحت تأثیر احساسات منفی بازار قرار نگرفته است.

قیمت اوالانچ در دوره اصلاح قیمتی اخیر، بیش از ۶۴ درصد افزایش یافته و همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود، چند رکورد متوالی را به ثبت رسانده است. بالاترین رکورد قیمتی این ارز دیجیتال در تاریخ ۲۱ نوامبر و برابر با ۱۵۰٫۵ دلار بوده است.
AVAX
نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال اوالانچ

همبستگی مثبت روند قیمتی اوالانچ با بیت کوین و اتریوم پس از آن شکسته شد که شرکت حسابداری دیلویت (Deloitte) تصمیم گرفت پلتفرم‌ امدادرسانی در بلایای طبیعی خود را بر بستر شبکه بلاکچین اوالانچ بسازد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی دیلویت، این پلتفرم با هدف تسهیل برنامه‌های بازپرداخت به قربانیان بلایای طبیعی از طریق جمع‌آوری و اعتبارسنجی اسناد مورد نیاز برای کمک مالی، توسعه می‌یابد.

این مشارکت پرمخاطب، تحلیلگران را بر آن داشت تا تقاضای بالاتری را برای AVAX پیش‌بینی کنند.

تیم اوالانچ اخیرا اعلام کرده که قصد دارد چندین زنجیره را ارائه دهد که تنها برخی از آنها عملکردهای اصلی را بر عهده دارند و زنجیره‌های دیگر بیشتر برای برنامه‌های خاص هستند. در همین حال، همه بلاکچین‌های غیراصلی (زیرشبکه) به اعتبارسنج‌‌هایی وابسته خواهند بود که توکن AVAX را در هر یک از سه پلتفرم پایه اوالانچ به نام‌های P-Chain، X-Chain و C-Chain استیک می‌کنند.

AVAX
منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا