ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

پیشنهاد راه‌اندازی یونی سواپ در پالیگان (Polygon) ارائه شد!

راهکارهای مقیاس‌پذیری بار شبکه اصلی اتریوم را کاهش می‌دهند و به همین خاطر، تراکنش‌های ارزان‌تر و به‌مراتب سریع‌تری را برای کاربران به همراه دارند. در حال حاضر، سرمایه‌ای بالغ بر ۴.۷۷ میلیارد دلار در پروتکل پالیگان قفل شده است و آن را به دومین اکوسیستم قدرتمند برای دیفای، درست پس از شبکه لایه یک اتریوم تبدیل می‌کند.

در پیشنهاد تیم پالیگان به یونی سواپ به رشد عظیم شبکه پالیگان در سال گذشته و مشارکت آن با پروتکل‌های برتری چون آوه، کرو، سوشی سواپ و چندین پروژه کوچکتر دیفای اشاره شده است. علاوه بر این، در این پیشنهاد آمده است اکوسیستم دیفای پالیگان، «خودپایدار» است چراکه مدتی پیش تمامی مشوق‌های استخراج نقدینگی را متوقف کرده است. با این حال، همچنان شاهد ورود سرمایه و کاربر است.

تیم پالیگان همچنین مزایایی که یونی سواپ از این ادغام می‌تواند به دست آورد را عنوان کرده است. از جمله این مزایا می‌توان به رشد تعداد کاربران اشاره کرد. به عنوان مثال، آوه با کمک پالیگان به بیش از ۷۰۰،۰۰۰ کاربر فعال در این شبکه رسید. همچنین هزینه‌ تراکنش‌های کمتر کاربران بیشتری را به تعامل با شبکه تشویق می‌کند و در نهایت فعالیت در بستر یونی سواپ را افزایش خواهد داد.

برای جذب یونی سواپ، تیم پالیگان وعده داده است تا بخش قابل‌توجهی از خزانه خود را به این ادغام و رشد یونی سواپ در پالیگان اختصاص دهد چراکه خود را بدون معروف‌ترین صرافی غیرمتمرکز دیفای ناقص می‌بیند:

ما می‌توانیم برای تشویق نقدینگی، سرمایه قابل‌توجهی از خزانه خود را اختصاص دهیم. علاوه بر این، می‌توانیم فعالیت‌های غیرمالی متعددی را برای کمک به رشد یونی سواپ در پالیگان به کار گیریم.

این فعالیت‌ها شامل مشارکت در طراحی و اجرای کمپین‌های استخراج نقدینگی و ترویج نسخه سوم یونی سواپ به عنوان یک «لگوی مالی» است.

شایان ذکر است پیش‌تر از این پیشنهاد مشابهی از طرف اعضای انجمن یونی سواپ مطرح شده بود و حمایت بسیار زیادی را در آن زمان به خود جذب کرد.

جدای از صرافی‌های غیرمتمرکز، صرافی‌های متمرکز نیز با راهکارهای مقیاس‌پذیری اتریوم ادغام می‌شوند. دیروز، Crypto.com اعلام کرد که کاربرانش اکنون می‌توانند از طریق پالیگان واریز و برداشت کنند.

 منبع: ambcrypto

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا