ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه BNB و SOL، سه شنبه ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱

بایننس کوین (BNB) در ۱۹ نوامبر از SMA پنجاه روزه (۵۲۶ دلار) بازگشت، اما خریداران نتوانستند روند افزایشی را به بالای سطح ۶۱.۸% اصلاحی فیبوناچی در ۶۰۲.۴۰ دلار افزایش دهند.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

فروشنده ها در ۲۲ نوامبر قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸۵ دلار) رساندند. اگر قیمت کمتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، فروشنده ها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا جفت BNB/USDT را به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه برسانند. . اگر آنها موفق شوند، جفت ارز می تواند تا ۴۸۵.۴۰ دلار کاهش یابد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای ۶۰۵.۲۰ دلار برسد، نشان می دهد که خریداران به بازی بازگشته اند. این رمزارز پس از آن می تواند به منطقه مقاومت بالایی در ۶۵۹.۵۰ تا ۶۶۹.۳۰ دلار صعود کند.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی، برتری واضحی به خریداران و فروشنده ها نمی دهد.

SOL/USDT

جهش سولانا (SOL) از SMA پنجاه روزه (۱۹۸ دلار) در ۲۱ نوامبر با یک مانع قوی در خط روند نزولی برخورد کرد که نشان می دهد فروشنده ها به فروش خود در رالی ها ادامه می دهند.

سولانانمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

حرکت قیمت در چند روز گذشته یک الگوی مثلث متقارن را تشکیل داده است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. این تعادل در یک شکست به نفع خریداران تغییر می کند و بالای خط مقاومت مثلث بسته می شود. سپس جفت SOL/USDT می‌تواند بالاترین سطح تاریخ خود را در ۲۵۹.۹۰ دلار دوباره آزمایش کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت کمتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باشد، این جفت می تواند به خط حمایت مثلث سقوط کند. فروشنده ها باید قیمت را به زیر این حمایت کاهش دهند تا برتری خود را حفظ کنند. سپس این جفت ارز می تواند به ۱۵۳ دلار کاهش یابد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا