ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه اتر (ETH) و بایننس کوین (BNB)، شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰

اتر (ETH) در ۲۵ نوامبر به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴،۳۳۶ دلار) رسید، اما ثابت شد که حرکت صعودی یک تله گاوی بوده زیرا قیمت در ۲۶ نوامبر به شدت کاهش یافت و تا خط گردن الگوی سر و شانه در حال رشد کاهش یافت.

اترنمودار روزانه ETH/USDT. منبع: TradingView

خریداران به شدت از خط گردن دفاع می کنند. اگر قیمت از خط گردن بازگردد، خریداران تلاش خواهند کرد تا مقاومت بالایی را در ۴۵۵۱ دلار کاهش دهند. این می تواند مسیر را برای آزمایش مجدد بالاترین قیمت تاریخ یعنی ۴۸۶۸ دلار باز کند.

برعکس، بسته شدن زیر خط گردن، الگوی نزولی را کامل می کند. این می تواند فروش را تشدید کند و جفت ETH/USDT می تواند به منطقه حمایتی ۳۶۰۰ تا ۳۴۰۰ دلار کاهش یابد. اگر این منطقه نیز از دست برود، توقف بعدی می تواند هدف مورد نظر در ۳۰۴۷ دلار باشد.

BNB/USDT

بایننس کوین (BNB) در ۲۵ نوامبر بالاتر از مقاومت بالایی به ۶۰۵.۲۰ دلار رسید، اما خریداران نتوانستند مانع قوی در ۶۶۹.۳۰ دلار را برطرف کنند. این نشان می دهد که فروشنده ها با قدرت از این سطح دفاع می کنند.

نمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

شکست در بالا رفتن از ۶۶۹.۳۰ دلار ممکن است باعث ذخیره سود توسط معامله گران کوتاه مدت شده باشد. این امر قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۰ دلار) در ۲۶ نوامبر بازگرداند. فروشنده ها اکنون سعی خواهند کرد جفت BNB/USDT را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (539 دلار) کاهش دهند.

شکست و بسته شدن زیر SMA پنجاه روزه ممکن است نشان دهنده تغییر روند باشد. فروش می تواند با شکست به زیر ۵۱۰ دلار تسریع شود. سپس این جفت می تواند به ۴۵۰ دلار کاهش یابد.

خریداران باید قیمت را به بالای منطقه مقاومت ۶۶۹.۳۰ دلاری تا ۶۹۱.۸۰ دلار رسانده و حفظ کنند تا سیگنال از سرگیری روند صعودی باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا