ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

پایان کار بایننس بریج! پروتکل مبادله توکن بین زنجیره‌ای به کار خود پایان داد

این تعطیلی محدودیت‌های زیادی را بر کاربران تحمیل می‌کند. به دلیل وجود موانع زیاد، به احتمال زیاد کاربران ترجیح خواهند داد تا دارایی خود را در صرافی‌های متمرکز نگهداری کنند. اما تعداد زیادی از سرمایه‌‌گذاران وجود دارند که به دلیل عدم اطمینان به صرافی‌های متمرکز دارایی خود را به سمت صرافی‌های غیرمتمرکز برده‌اند و حالا با وجود محدودیت پیش آمده، دچار مشکل خواهند شد.

در صفحه اصلی سایت Binance Bridge پیغامی نمایش داده شده است که به کاربران توصیه می‌کند برای مبادله توکن‌ها بین زنجیره‌های مختلف، ابتدا به صرافی بایننس مراجعه کنند و سپس در زمان برداشت شبکه مقصد را انتخاب کنند. همچنین این پلتفرم به کاربران پیشنهاد کرده است که اگر قصد دارند از پلتفرم‌های غیرمتمرکز استفاده کنند از سرویس‌های انی سواپ و یا سی‌بریج استفاده کنند.

به هر حال فضای رمزارزها به گونه‌ای است که هر روزه پروژه‌های تازه‌ای پا به عرصه می‌گذارند و نمونه‌های قبلی خود را کامل می‌کنند و تجربه ثابت کرده است که هرگاه دری در این فضا بسته شود، پنجره‌ای جدید باز خواهد شد. اما جایگزینی که در حال حاضر می‌توان از آن برای جایگزینی بایننس بریج نام برد پل انی‌سواپ است که به صورت غیرمتمرکز کار می‌کند.

AnySwap از یک پروتکل کاملا غیرمتمرکز با سیستم قیمت‌گذاری و نقدینگی خودکار تحت عنوان بازارساز خودکار (AMM) استفاده می‌کند.

پل (Bridge) سی محصولی از شبکه سلر است. شبکه سلر یکی از پروژه‌های جذابی است که با هدف اتصال بلاکچین‌های مختلف به یکدیگر با استفاده از راهکارهای خارج از زنجیره، فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است حامیان مالی قدرتمندی جذب نماید.

شبکه‌ها و لایه‌های تحت پوشش نسخه ۱ این پل، عبارتند از: شبکه اصلی اتریوم، شبکه هوشمند بایننس (BSC)، شبکه اوکی اکسچین (OkExcahin)، شبکه هکو (Heco chain)، شبکه اوالانچ (Avalanche)، شبکه فانتوم (Fantom)، شبکه ایکس دای (xDAI)، ساید چین پالیگان (Polygon) و راهکارهای لایه دو اتریوم آربیتروم (Arbitrum) و آپتیمیسم (Optimism).

منبع: investing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا