ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بایننس کوین (BNB) و سولانا (SOL)، سه شنبه ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱

سایه بلند کندل بایننس کوین (BNB) در ۲۸ نوامبر نشان می دهد که خریداران در حال خرید روند نزولی زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۵ دلار) هستند. خریداران اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را به منطقه مقاومت بالاسری در ۶۶۹.۳۰ دلار تا ۶۹۱.۸۰ دلار برسانند.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

شکست و بسته شدن بالای ۶۶۹.۳۰ دلار، الگوی H&S معکوس را تکمیل می کند. هدف آن ۸۲۸.۶۰ دلار است. متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال تلاش برای افزایش است و RSI در محدوده ۵۶ است که نشان می دهد خریداران در تلاش برای بدست آوردن برتری هستند.

اولین نشانه ضعف، شکست و بسته شدن زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. فروشنده ها سپس تلاش خواهند کرد تا قیمت را زیر SMA پنجاه روزه پایین بیاورند و حفظ کنند. چنین حرکتی می تواند منجر به کاهش حمایت قوی در ۵۱۰ دلار شود.

SOL/USDT

سولانا (SOL) بار دیگر در ۲۸ نوامبر به زیر خط حمایت مثلث متقارن سقوط کرد اما فروشنده ها نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. این نشان دهنده خرید تهاجمی در کاهش قیمت است.

سولانانمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

جفت SOL/USDT در ۲۹ نوامبر به بالای SMA 50 روزه (۲۰۴ دلار) رسید و خریداران اکنون سعی خواهند کرد از سد متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۲ دلار) عبور کنند. اگر آنها موفق شوند، این جفت می تواند به خط مقاومت صعود کند، جایی که فروشنده ها ممکن است چالش سختی را ایجاد کنند.

شکستن و بسته شدن بالای خط مقاومت نشان می دهد که ممکن است اصلاح به پایان رسیده باشد. سپس این جفت می تواند تا ۲۴۰ دلار و بعداً تا ۲۵۹.۹۰ دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، فروشنده ها دوباره تلاش خواهند کرد تا جفت را در زیر خط حمایت نگه دارند. فروش می تواند در یک شکست تسریع شود و زیر SMA صد روزه (۱۷۲ دلار) بسته شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا