ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه کاردانو (ADA) و ریپل (XRP) 9 آذر ۱۴۰۰

کاردانو (ADA) در یک روند نزولی قرار دارد. قیمت در ۲۸ نوامبر از ۱.۴۱ دلار جهش کرد، اما خریداران در تلاش برای حفظ سطوح بالاتر هستند.

کاردانونمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۷۸ دلار) به شیب پایین خود ادامه می دهد و RSI نزدیک به منطقه اشباع فروش است که نشان می دهد فروشنده ها کنترل را در دست دارند. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، فروشنده ها تلاش خواهند کرد جفت ADA/USDT را به زیر ۱.۴۰ دلار کاهش دهند.

اگر آنها موفق شوند، روند نزولی می تواند با هدف بعدی ۱.۲۰ دلار از سر گرفته شود. خریداران باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نگه دارند تا دیدگاه نزولی را نفی کنند. سپس رمزارز می تواند تا مقاومت قوی در ۱.۸۷ دلار افزایش یابد.

XRP/USDT

سایه بلند کندل ریپل (XRP) در ۲۸ نوامبر، خرید تهاجمی را در نزدیکی حمایت قوی ۰.۸۵ دلار نشان می دهد. قیمت به سطح روانی ۱ دلار رسیده است که اکنون ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند.

ریپلنمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، نشان می دهد که فروشنده ها سطح ۱ دلار را به مقاومت تغییر داده اند. جفت XRP/USDT می تواند به ۰.۸۵ دلار کاهش یابد. شکستن و بسته شدن زیر این سطح، شروع یک اصلاح عمیق تر به ۰.۷۰ دلار را نشان می دهد.

از طرف دیگر، اگر قیمت به بالای ۱ دلار افزایش یابد، این جفت می تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۵ دلار) صعود کند. این سطح می تواند دوباره به عنوان یک مقاومت سخت عمل کند، اما اگر خریداران بر این مانع غلبه کنند، جفت ارز می تواند به SMA 50 روزه (۱.۱۰ دلار) برسد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا