ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سرمایه ۱۸.۵ میلیون دلاری برای رشد آوالانچ (Avalanche) جمع آوری شد

Colony، شتاب دهنده جامعه محور که اکنون در مسیر تشکیل یک سازمان مستقل غیرمتمرکز می باشد تا برای افزایش رشد اکوسیستم آوالانچ (Avalanche) به صورت محرک عمل نماید، درحال حاضر نیز ۱۸.۵ میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است.

دور تأمین مالی توسط بنیاد Avalanche رهبری شد که شامل سرمایه گذارانی همچون: Shima Capital، Hashkey، GBV Capital و Bixin Ventures بوده است.

کلنی با حاکمیت باز

وظیفه کلنی ایجاد توزیع مجدد مناسب در اکوسیستم آوالنچ برای تامین مالی پروژه‌های مراحل اولیه، تامین نقدینگی برای پروتکل‌های دیفای و حفظ یک شاخص در بالای سر پروژه‌های آوالنچ است. کلنی اصول سرمایه گذاری جامعه را در مراحل اولیه توسعه فعال می کند و فرصت هایی را ایجاد می کند که قبلا فقط در اختیار VC ها و سرمایه گذاران اصلی بوده است.

کلنی از مکانیسم های حاکمیت باز استفاده می کند که تخصیص سرمایه را در سراسر اکوسیستم آوالنچ تضمین می کند. ارزشی که توسط سرمایه‌گذاری‌های کلنی ایجاد می‌شود، از طریق هدایای مختلف مانند airdrops، بای‌بک و جوایز به جامعه آن بازگردانده می‌شود.

مدیر عامل کلنی با خوشحالی اعلام کرد که آن ها با خود بنیاد همکاری نزدیکی برقرار کرده اند. این مشارکت، اکوسیستم را برای پروژه‌هایی که مایلند موارد استفاده خود را در آوالنچ ایجاد کنند، محیاتر می‌کند.

رمزارز CLY

توکن بومی CLY هم در مدیریت DAO و هم ایجاد جریان نقدینگی کلنی استفاده می‌شود. این دارایی شامل یک مکانیسم ایرداپ است که دارندگان توکن را تشویق می‌کند تا از طریق توزیع مجدد جوایز سهام در آوالنچ، سبد های دارایی متنوع‌تری ایجاد کنند.

یکی دیگر از ویژگی های توکن، مکانیسم بای بک است که فشار مکرر بیشتری را بر روی CLY ایجاد می کند و برای توزیع توکن در بین اعضای جامعه استفاده می شود. توکن CLY با ایجاد هماهنگی بین ذینفعان، پروتکل و دارایی های اکوسیستم، به طور همزمان جامعه را توانمند و کنترل می کند.

منبع: U.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا