ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

راه اندازی زنجیره تنگو توسط بازی Binamon

تنگو چین اولین بلاکچین تخصصی برای متاورس است که ۱۰۰ درصد بازی های تخصصی توسط گیمرها طراحی شده است. هدف این پروژه پل زدن شکاف بین دارایی ها و نشانه ها برای یک اکوسیستم زنجیره ای متقابل است.

علاوه بر این، زنجیره تنگو باعث تقویت، سفارشی سازی و ساده سازی علاقه و هم افزایی مبتنی بر کاربر در متاورس می شود. بنابراین رشدی روان و تعاملی در اطراف فناوری متاورس ایجاد می کند. با این حال، اجرای زنجیره تنگو مانند یک نوآوری آینده نگر به نظر می رسد که مزایا و ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد تا کارها را در دنیای متاورس آسان‌تر کند.

خدمات گسترده آن فضای متاورس را متحول می کند و در عین حال با شبکه اتریوم و توکن های ERC-20 در حال حرکت نیز سازگار است، پیشرفت های زیادی در بلاکچین به ارمغان می آورد. از یک طرف، این پروژه توانایی لازم برای پردازش بیش از ۲۰ بلاک در دقیقه را برای رسیدگی به تراکنش های متاورس با حجم بالا دارد.

علاوه بر این، زنجیره تنگو از مکانیزم اجماع اثبات اعتبار (PoSA) استفاده می کند. این باعث می‌شود که وقتی صحبت از امنیت، ثبات و اطمینان از کارایی کاربران می‌شود، این پلتفرم در درجه اول قرار می گیرد. طبق این اعلامیه، زنجیره تنگو استاندارد توکن دارایی چند بازی ERC-2324 NFT را برای مدیریت NFT و دارایی های درون بازی با سرعت بالا در نظر خواهد گرفت.

تیم آزمایشگاه TB گفت:

تنگو نه تنها برای فناوری بلاکچین بلکه برای متاورس ها و بازی‌های برای کسب درآمد نیز انقلابی خواهد بود.

در حال حاضر، ابتکار زنجیره تنگو گامی رو به جلو برداشته است تا با ساختن یک کنسول دستی فیزیکی به کاربران کمک کند تا با لمس انگشتان خود، تمام زوایای متاورس را کشف کنند. این کنسول دارای یک کیف پول رمزنگاری یکپارچه است که از پرداخت های تایید شده توسط انگشت پشتیبانی می کند.

در اکوسیستم زنجیره تنگو، سکه AGO به عنوان یک توکن حاکمیتی و مالی عمل می کند. از آن به عنوان انگیزه ای برای پاداش دادن به اعتبارسنجی شبکه استفاده می شود. مشابه نحوه عملکرد زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم، هر تراکنش زنجیره ای تنگو مشمول کارمزدی نزدیک به صفر است.

علاوه بر این، تنگو چین اکنون در شراکتی فوق‌العاده با DEXT Force و Huawei Cloud است تا پس از دور سرمایه‌گذاری اولیه، یک تجربه متاورس بصری از کنسول خود ایجاد کند.

همچنین، تیم زنجیره تنگو در حال آماده شدن برای یک دور دیگر بودجه استراتژیک و خصوصی است که انتظار می رود در این هفته برگزار شود. در همین حال، فروش اولیه DEX AGO در ماه های آینده انجام می شود.

منبع: coinquora

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا