ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بایننس کوین (BNB) و سولانا (SOL)، ۱۱ آذر ۱۴۰۰

بایننس کوین (BNB) بار دیگر در ۳۰ نوامبر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰۲ دلار) برگشت که نشان می دهد که احساسات مثبت باقی مانده است.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

جفت BNB/USDT اکنون می تواند به مقاومت بالایی در ۶۶۹.۳۰ دلار صعود کند. شکست و بسته شدن بالاتر از این مقاومت می تواند الگوی معکوس H&S را تکمیل کند که هدف آن ۸۲۸.۶۰ دلار است.

بالاترین قیمت ۶۹۱.۸۰ دلاری ممکن است مقاومتی را ایجاد کند، اما اگر خریداران این مانع را برطرف کنند، جفت می تواند سفر خود را به سمت هدف الگو آغاز کند.

اگر قیمت از ۶۶۹.۳۰ دلار کاهش یابد، فروشنده ها دوباره سعی می‌کنند این جفت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشانند و حفظ کنند. اگر آنها موفق شوند، این جفت ممکن است به SMA پنجاه روزه (۵۵۹ دلار) سقوط کند.

SOL/USDT

سولانا (SOL) در ۳۰ نوامبر به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۳ دلار) رسید، اما سایه بلند روی کندل فروش در سطوح بالاتری را نشان داد. خریداران خرید خود را در ۱ دسامبر از سر گرفتند و قیمت را به خط مقاومت مثلث متقارن رساندند.

سولانانمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

شکست و بسته شدن بالای مثلث نشان می دهد که عدم اطمینان بین خریداران و فروشنده ها به نفع خریداران در حال رفع شدن است. جفت SOL/USDT می تواند ابتدا تا ۲۴۰ دلار افزایش یابد و سپس بالاترین قیمت تاریخ خود را در ۲۵۹.۹۰ دلار دوباره آزمایش کند. هدف الگوی این راه اندازی ۳۱۰.۹۶ دلار است.

اگر خریداران نتوانند قیمت را بالاتر از خط مقاومت حفظ کنند، این نشان می‌دهد که فروشنده ها به فروش خود در رالی ادامه می‌دهند. فروشنده ها باید قیمت را در زیر مثلث حفظ کنند تا نشان دهنده شکل گیری یک قله کوتاه مدت باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا