ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

آشفته بازار دنیای ارزهای دیجیتال! ریزش بیت کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟

حال این روزهای بیت کوین و به طور کل بازار ارزهای دیجیتال چندان مساعد نیست، قیمت بیتکوین در روزهای گذشته تحت تاثیر سویه جدید کرونا، اتفاقات پیرامون شرکت اورگوند و نرخ بیکاری آمریکا ریزش شدیدی تا محدوده ۴۲ هزار داشت موجی از ترس در بین سرمایه گذاران ایجاد کرد، اکنون سوال مهم این است که آیا به پایان روند صعودی این چرخه بیتکوین نزدیک رسیدیم یا خیر؟
برای پاسخ به این سوال به چارت بیتکوین، داده های درون زنجیره ای بیتکوین و ارزش ذاتی قیمت بیت کوین مراجعه می کنیم.

بیتکوین

همونطور که در چارت مشاهده می کنید محدوده ۴۲ هزار دلار محدوده بسیار مهم و حیاتی می باشد که این حمایت در RSI تایم هفتگی نیز مشاهده می شود، خط روند موجود در RSI از قیمت ۳ هزار دلار در سال ۲۰۱۸ به عنوان سپر حمایتی بیت کوین به خوبی عمل کرده، بنابراین مادامی که این خط روند و محدوده ۴۲ هزار دلار شکسته نشده خطر جدی روند صعودی بیتکوین را تهدید نخواهد کرد.

با بررسی داده های درون ذنجیره ای بیتکوین و میزان ذخایر بیت کوین در سبد سرمایه گذاران بزرگ متوجه عدم کاهش در این سبدها و بالعکس خرید در ریزش ها می شویم.

در یک نتیجه گیری کلی کف حمایتی ۴۲ هزار و گارد RSI در تایم هفتگی بسیار با اهمیت بوده و مادامی که این حمایت از دست نرود خطری روند صعودی بیت کوین را تهدید نخواهد کرد.

در صورت تغییر بازار، این تحلیل توسط تیم تحلیلی فیماچارت آپدیت خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا