ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ورود شیبا به عرصه متاورس! آیا باید منتظر انفجار قیمت باشیم؟

هر روز که می گذرد حوزه متاورس و بحث های مرتبط به آن جذاب تر می شوند. اخیرا اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه شیبا اینو (Shiba Inu ) قصد دارد به زودی به عرصه بازی‌های بلاکچین وارد شود. اگر چنین اتفاقی محقق شود، تعداد توکن‌های در گردش آن تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و به تبع آن قیمت‌ بالا می رود.

یکی از توسعه دهندگان پیشرو این توکن یعنی شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، از طرح توسعه ای تحت عنوان “آینده بازی” نام برده که می تواند این صنعت را به کلی تغییر دهد.

اگرچه طبق گفته کوساما که مدعی است این طرح قبلاً توسط ریوشی، بنیانگذار شیبا ارائه شده بود، ایده این بازی فکر جدیدی نیست ولی تیم توسعه دهنده شیبا تاکنون به طور جدی روی آن کار نکرده بود.

با شروع این پروژه با همکاری ویلیام دیوید ولک (William David Volk) معاون سابق فناوری در کمپانی Activision ، شیبا می تواند به عرصه متاورس وارد شود. شروع توسعه متاورس شیبا در سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

انتظار می‌رود که کارمزدهایی که در نتیجه خریدهای درون‌برنامه‌ای این بازی حاصل می شوند، فرصتی برای سوزاندن SHIB و Leash فراهم کند که به نوبه خود بر ارزش این توکن تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

منبع: zycrypto

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا