ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل بایننس اعلام کرد به زودی شرکتی در انگلستان ثبت می کند

اداره رفتار مالی انگلستان (FCA) توانایی بایننس برای معامله در انگلستان را در ماه ژوئن، در بحبوحه سرکوب گسترده نظارتی در صرافی‌های رمزارزی، لغو کرد. بایننس یکی از بزرگترین صرافی های رمزارز جهان است.

برای تبدیل شدن به یک شرکت دارایی رمزارزی ثبت شده در انگلستان، این پلتفرم باید از کنترل هایی که در خصوص پولشویی و تامین مالی تروریسم می باشد، پیروی کند. برای برآورده کردن این الزامات، ژائو نشان داد که شرکت در حال بررسی راه‌اندازی یک شرکت خاص برای اجرا در انگلستان است، مشابه زیرمجموعه خود یعنی Binance.US، می باشد.

ژائو در ۴ دسامبر به تلگراف گفت که بایننس قصد دارد برای مجوز FCA درخواست دهد، زیرا از زمان اطلاعیه FCA در ژوئن “تعدادی از کارکنان نظارتی سابق از انگلستان” و “دویست نفر از افراد در خصوص رعایت مقررات” را استخدام کرده است.

در ماه اکتبر، این صرافی بزرگ، رئیس سابق روابط بین‌الملل در اداره خدمات مالی دبی (DFSA) را به عنوان مدیر رابط نظارتی خود برای کمک به تسهیل روابط بهتر با نهادهای نظارتی بین‌المللی استخدام کرد.

ژائو همچنین اشاره کرد که این پلتفرم «به طور کامل دوباره با قانونگذاران تعامل دارد» و در حال انجام «تعدادی تغییرات اساسی» در «ارائه‌های محصول، فرآیندهای داخلی ما، و نحوه کار ما با قانونگذاران» می باشد.

با تایید FCA، بایننس می‌تواند محصولاتی مانند معاملات آتی و مشتقات را در انگلستان ارائه دهد.

بایننس همچنین قبلاً معاملات مشتقات (derivatives) را برای کاربران آلمان، ایتالیا و هلند به عنوان بخشی از یک طرح گسترده تر برای توقف عرضه این محصولات در سراسر اروپا به حالت تعلیق درآورده است.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا