ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ثبت رکورد جدید توسط کیف پول های استیکینگ کاردانو! تعداد از مرز ۱ میلیون گذشت!

چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار کاردانو، ثبت این رکورد را با انتشار تصویری از تعداد کیف پول‌های استیکینگ و تعداد استخرهای فعال در توییتر اعلام کرد.

کاردانو
هاردفورک آلونزو در ماه سپتامبر قراردادهای هوشمند را در شبکه کاردانو اجرا کرد و راه‌های زیادی را در حوزه دیفای برای این شبکه باز کرد. البته منتقدان به دلیل ورود دیرهنگام کاردانو به عرصه دیفای، نسبت به تاثیر آن بر روی این فضا بدبین هستند. به هرحال هاسکینسون همواره بر این موضوع تاکید کرده که تمرکز اصلی بر روی حفظ شبکه‌ای قابل اعتماد به جای حیله و حقه زدن خواهد بود. کاردانو به کمک جمعیت رو به رشد سپرده‌گذاران و پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز، به سرعت در اکوسیستم دیفای صاحب آوازه شده است.

کاردانو همچنین به زودی صرافی غیرمتمرکز خود با نام Sundae Swap را عرضه می‌کند و از توسعه‌دهندگان و کاربران خواسته شده است تا باگ‌های احتمالی این صرافی را پیدا کنند تا در نهایت محصولی قدرتمند بر روی شبکه اصلی عرضه شود.

انتظار پیدا شدن باگ در صرافی غیرمتمرکز وجود دارد. تیم SundaeSwap از شما درخواست می‌کند تا آن‌ها را پیدا کنید. به یاد داشته باشید که این نسخه اولیه این برنامه غیرمتمرکز است و روزهای بسیاری برای کاردانو در حوزه دیفای در راه است. شبکه آزمایشی بخش کلیدی کسب تجربه و پیشرفت است.

منبع: coingape

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا