ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال رادیو کاکا (radio caca)

پلت‌فرم رادیو‌کاکا (Radio Caca) مدیریت NFTهای چالش Maye Musk Mystery Box (MPB) را که به خوبی شناخته شده است، برعهده دارد. رادیو کاکا همچنین موتور محرک امور مالی غیرمتمرکز و بازی‌های غیرمتمرکز در متاورس USM نیز هست. این پروژه، در شبکه اجتماعی Reddit، با عنوان دروازه‌ای برای بازارهای مختلف NFT معروف شده است.

با توجه به توضیحات در وب‌سایت رسمی رادیو کاکا، این ارز سه برنامه و هدف کلی برای خود در آینده ترسیم کرده است:

NFTهای می‌ماسک

Maye Musk چهار نام مطرح در صنعت NFT را با یکدیگر ادغام کرده است: CryptoPunks ،Hashmasks ،Bored Ape Yacht Club و Maye Musk Mystery Box. می ماسک تنها مورد ازین‌هاست که روی شبکه BSC (زنجیره هوشمند بایننس) طراحی شده است، سه مورد دیگر روی بلاکچین اتریوم سوار هستند.

می ماسک یک توکن کاربردی نیز دارد که با نام MPB شناخته می شود. هر MPB قفل کشورها و نیروهای جدیدی را در USM Metaverse باز می کند. حداقل قیمت ۱ MPB در بازار  حدود ۲۰ BNB و حداکثر قیمت آن ۱۰ هزار BNB است.

مدیرعامل صرافی بایننس چنگ ژائو در توییتی اظهار داشت که، Maye Musk Mystery Box چالشی است که توسط می ماسک، مادر میلیاردر معروف ایلان ماسک، طراحی و عرضه شده است.

راه‌اندازی USM Metaverse توسط رادیو کاکا

USM Metaverse یک متاورس MMO نقشه برداری سه بعدی است، که در دو سال گذشته توسط گروهی از کمپانی‌های Tencent و Roblox توسعه داده شده است. نحوه کار به این صورت است که USM یک مینی بازی راه اندازی می کند و مشتریان می توانند بر اساس تئوری “بازی کن و پول در بیار” در آن بازی ایفای نقش کنند. در این بازی، RACA مانند توکن AXS برای بازی آکسی اینفینیتی عمل می کند.

USM Metaverse احتمالاً در سبک و مدل Final Fantasy XIV خواهد بود، اما فقط با فریم ها، سکانس ها و سازه های FFXIV، نه مشابه نبردهای آن. تاریخ راه اندازی آواتار آن ها سپتامبر ۲۰۲۱ خواهد بود. تاریخ رسمی راه اندازی USM Metaverse نیز، مارس ۲۰۲۲ است.

کودا سگ روباتیک دوست داشتنی روی پلت‌فرم رادیوکاکا

کودا، یک سگ روباتیک چهار پا، یکی از اولین پروژه های غیر متمرکز و مبتنی بر هوش مصنوعی روباتیک سگ در جهان است. با ویژگی اختیاری، برای ذخیره اطلاعات روی IPFS و کامیونیتی فایل کوین. توکن غیر مثلی “Dancing Koda” نمایش مناسبی برای چابکی کودا به حساب می آید. این NFT از طریق Radio Caca صادر شده و توکن RACA تنها راه برای ارائه پیشنهاد خرید است.

ارز دیجیتال Raca را از کجا بخریم؟

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن رادیو کاکا (radio caca) معامله می‌شود، صرافی پنکیک سواپ PancakeSwap (V2) با سهم %۶۲.۳۱ از حجم معاملات روزانه است. سایر صرافی‌ها عبارتند از:

  • ZT
  • CoinW
  • LBank
  • Gate.io
  • بیکگس BKEX

کیف پول‌های ارز دیجیتال رادیو کاکا (radio caca)

  • تراست والت Trust Wallet
  • کیف پول متامسک MetaMask
  • Binance Chain Wallet

شناسنامه ارز دیجیتال رادیو کاکا (radio caca)

نام رادیو کاکا، radio caca
اختصار RACA
وب سایت radiocaca.com
قرارداد مشاهده
وایت پیپر مشاهده
استاندارد BEP20
توییتر @RadioCacaNFT
ردیت @RadioCacaNFT
تعداد کل توکن‌ها ۴۴۳,۴۷۸,۴۹۱,۰۸۴

بنیانگذاران ارز دیجیتال رادیو کاکا (radio caca)

در حالی که توسعه دهندگان پروژه رادیو کاکا (radio caca) ناشناس هستند، اما توسط Maye Musk، مدل و نویسنده کتاب کانادایی-آفریقای جنوبی و قدیمی ترین مارک لوازم آرایشی ایالات متحده CoverGirl، به طور علنی حمایت می‌شود.

Tencent، شرکت چینی که از توسعه دهندگان بازی حمایت می‌کند، یک شرکت هلدینگ فناوری چند ملیتی چینی است. Tencent حامی شرکت‌های بزرگ چینی مانند WeChat است و سابقه طولانی سرمایه گذاری در پروژه‌های بازی های خارجی را دارد. این شرکت مالکیت سهام Ubisoft و Activision Blizzard و سایر شرکت‌ها را در اختیار دارد.

تعداد توکن‌های در گردش RACA

کل عرضه ۵۰۰ بیلیون RACA است. توزیع به شرح زیر است:

  • ۳۲۰ بیلیون RACA: راه اندازی نقدینگی اولیه
  • ۵۰ بیلیون RACA: توکن سوزی
  • ۱۰ بیلیون RACA: برای airdrops، حقوق و دستمزد، فروشندگان و هزینه‌های تبلیغات اختصاص داده شده است تا به طور استراتژیک در ۳۶ ماه استفاده شود.
  • ۱۰ بیلیون RACA: فارمینگ
  • ۴۰ بیلیون RACA: ذخایر آینده
  • ۲۰ بیلیون RACA: به شرکای ناشناس محیط زیست با یک طرح مشروط نامشخص اختصاص داده شده است.
  • ۵۰ بیلیون RACA: برای تیم است که ۱۰ درصد آن در ژانویه ۲۰۲۲ و ۹۰ درصد باقی مانده طی ۳۶ ماه آینده واگذار می‌شود. این بودجه به تیم توسعه دهنده متاورس USM، تیم قرارداد هوشمند، خالقان برجسته، سرمایه گذاران و مشاوران و اعضای اصلی تیم برای بازاریابی و عملیات اختصاص می‌یابد.

امنیت شبکه رادیو کاکا (radio caca) چگونه است؟

RACA یک توکن BEP-20 در بایننس اسمارت چین است. متاورس USM یک پروژه بلاکچین نیست، اما بر روی AWS اجرا می‌شود، زیرا تیم معتقد است که یک بازی عالی باید به راحتی نگهداری شود و با تاخیر کم و بدون توقف برنامه ریزی نشده ارتقا یابد.

BSC از طریق مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن می‌شود. ۲۱ اعتبارسنج هر ۲۴ ساعت برای اعتبار تراکنش‌ها و حفظ امنیت بلاکچین انتخاب می‌شوند. این اعتبارسنجان باید مقدار مشخصی از سکه‌های BNB را در بایننس استیک کنند تا واجد شرایط این کار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا