ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سیف مون اینو (SafeMoon Inu) وارد حوزه متاورس می شود!

سیف مون اینو (SafeMoon Inu) وارد حوزه متاورس می شود. این خبریست که امروز منتشر شده است. از تغییرات اخیر بازار می توان چنین برداشت کرد که بعد از شکوفایی زودهنگام دوج کوین در اوایل امسال، تعداد میم کوین های عرضه شده رو به افزایش است. به عنوان مثال، شیبا اینو (SHIB) در چند ماه گذشته مورد توجه بسیاری از معامله‌گران قرار گرفت و منجر به رشد قیمت ۱۰۰۰ درصدی آن شد. در عین حال حوزه متاورس نیز به طور همزمان باعث فعالیت قوه تخیل بسیاری از افراد شده است. با عرضه توکن های غیر مثلی (NFT) و بازی های توکنیزه شده مبتنی بر بلاکچین Play to Earn برای برآوردن سطح تقاضای کاربران، به نظر می‌رسد که این حوزه جدید حد و مرزی ندارد.

با توجه به این محبوبیت، توسعه‌دهندگان SafeMoon Inu (SMI) بعد از بررسی نقاط قوت و ضعف این دو کوین، متوجه فرصتی جدید شدند و شروع به کار توسعه کوینی کردند که شامل بهترین نقاط قوت این دو کوین باشد ولی نقاط ضعف آن‌ها را نداشته باشد. سپس با Enjin Coin (ENJ) مشارکت کردند تا بازی P2E جدیدی به نام Moonshot Voyage را توسعه دهند.

با این‌که SafeMoon Inu به نظر ترکیبی از دو توکن محبوب Shiba Inu و Safemoon است، ولی فراتر از یک میم کوین ساده است. این کوین به تازگی در صرافی WhiteBIT لیست شده است.

تیم توسعه‌دهنده SafeMoon Inu شامل جمعی از متخصصین ماهر و با تجربه در حوزه‌های توسعه بازی، بازاریابی، امنیت سایبری و مدیریت پروژه است که در حال حاضر روی یک پلتفرم NFT محور به نام SMI PLAY کار می کند.

اولین بازی پرچمدار این پلتفرم، Moonshot Voyage، یک بازی تیراندازی رایگان با کیفیت درباره شکارچیان حیوانی که برای یافتن یک سفینه افسانه ای در فضا به گشت و گذار می پردازند، در سه ماهه اول ۲۰۲۲ روانه بازار می‌شود.

اولین تست آلفای این بازی در روز ۶ و ۷ نوامبر انجام گرفت. در میان کسانی که در این تست مشارکت کردند، ۷۶.۵ درصد از بازیکن‌ها تجربه بازی خود را «انرژی بخش» توصیف کردند (با امتیاز ۴.۵)، در حالیکه ۸۵.۲ درصد از بازیکن‌ها همکاری NFT با Enjin را ارزیابی کرده و امتیاز ۴.۵ دیگری را به پلتفرم دادند.

تیم توسعه دهنده سیف مون قصد دارد بازی‌های بیشتری را برای پلتفرم SMI PLAY توسعه دهد و کاری کند که NFT ها در بازی های مختلف قابل انتقال باشد.

SafeMoon Inu که یک توکن هوشمند ERC-20 است، در واقع یک توکن جامعه محور گیمینگ و میم است. سیستم Anti-PaperHand این کوین ۲% از هر تراکنش را به هولدرها اختصاص می دهد. این انگیزه‌ای برای همه هولدرها است و به افرادی که همراه این توکن می‌مانند، پاداش می‌دهد. پلتفرم گیمینگ متاورس Play to Earn که NFT داخلی خودش را نیز دارد، پاداش های بیشتری به این هولدرها اختصاص می دهد.

پروژه سیف مون در حال حاضر در میانه پیش فروش NFT، یا همان تست بتای بازی است که تا پایان ماه به اتمام می‌رسد و وب‌سایت پروژه هم با اضافه شدن داشبورد سرمایه‌گذاران ارتقا خواهد یافت.

این پروژه قصد دارد تا سه ماهه اول ۲۰۲۲ در صرافی های بیشتری لیست شود، دسترسی زود هنگام به Moonshot Voyage را ممکن کند، به طور فعالانه بازی Moonshot Voyage را توسعه دهد و شروع به توسعه بازی بعدی نیز بکند و در کنار آن تحقیق و توسعه آن پروژه را نیز پیش ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا