ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

هر آنچه می بایست درباره ارز دیجیتال هولو (HOLO) بدانید + آینده سرمایه گذاری

این اپلیکیشن ها در خارج از فضای اینترنت متمرکزشده و به‌وسیله یک زیرساخت یکپارچه روی فضای ابری کامپیوترها ذخیره می‌شوند. پلت فرم هولو به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های توزیع‌شده مختلف در کامپیوتر را بدون این‌که به سخت‌افزار خاص یا تخصصی مدیریتی نیاز باشد، اجرا کنند. پلتفرم هولو توسط Arthur Brock و Eric Harris-Braun راه‌اندازی شده است. آرتور یکی از توسعه‌دهندگان این پروژه یک متخصص درزمینه هوش مصنوعی است. او علاوه بر این‌که سیستم ارزهای دیجیتال بسیاری را طراحی کرده، همچنین یک تجربه درزمینه زیر ساخت‌های نرم‌افزاری نیز دارد.

ویژگی­ های ارز دیجیتال هولو (HOT)

می دانیم که شبکه ارز دیجیتال هولو ویژگی‌های مختلفی دارد. این شبکه از مفاهیم مختلفی استفاده می‌کند که همین موضوع آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. این پروژه از سوخت هولو بهره می‌برد که رویکردی عامل محور برای رمزنگاری محسوب می‌شود. رویکرد عامل محور درواقع با رویکرد محور داده‌ای متفاوت است. این موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از سیستم‌عامل‌ها بتوانند روی شبکه هولو کار کنند.

این روش همچنین باعث می‌شود تا هولو یک سیستم حسابداری بسیار کارآمد طراحی کند که بدون نیاز به مکانیسم‌های توزیع مبتنی بر اجماع عمل کند. پلتفرم هولو برای فضای کاربری اینترنت بسیار مناسب است. این شبکه بدون نیاز به هیچ نرم‌افزار اضافی، امکانات بلاک چین و امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز را فراهم می‌کند. این سیستم میزبانی به کاربران اجازه می‌دهد، بدون این‌که نیاز به دانش فنی زیاد درباره ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین داشته باشند، از این سیستم‌عامل استفاده کنند.

آینده سرمایه گذاری درارز دیجیتال هولو (HOT)

تیم توسعه‌دهنده هولو در تلاش است تا مشکل تمرکزگرایی بلاک چین‌ها را حل کند. این پروژه بدون فشار تخصص فنی و نیازهای محاسباتی، خدمات بلاک چین را به خوبی ارائه می‌دهد. به‌عبارت‌دیگر ارز دیجیتال هولو رابط کاربری ساده‌ای داشته و برای کاربران معمولی ساخته‌شده است. به همین دلیل هم بسیاری از کارشناسان معتقدند این ارز دیجیتال در آینده رشد خوبی را شاهد خواهد بود. پلتفرم هولو بر اساس مفهوم حسابداری سنتی ساخته‌شده است که از دیدگاه بسیاری از کاربران، به‌نوعی مشروعیت مفهوم آن را توجیه می‌کند.

هولو عملکرد بسیار خوبی در اتصال به اشتراک‌گذاری داده‌ها با هاستینگ دارد. کاربران در این پلتفرم می‌توانند با حداقل سرمایه و با استفاده از روش میزبانی ابری، مشاغل خود را توسعه دهند. شبکه هولو با بهره‌گیری از پتانسیل صنعت محاسبات ابری قصد دارد تا راه حل‌های تجاری مناسبی ارائه دهد. پروژه هولو با توجه به اینکه شبکه‌ای از اجتماع برنامه نویسان اپلیکیشن­ها، بلاک چین، شبکه‌ای برای میزبانی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات است، با دیگر رقبای خود در بازار عملکرد متفاوتی دارد.

بخش عمده‌ای از پتانسیل‌های این ارز دیجیتال به خاطر این است که فناوری بلاک چین آن، یک جایگزین سازگار با محیط‌ زیست دارد. هولو چین ازنظر میزبانی و اشتراک داده‌ها علاوه بر ایجاد درآمد برای کاربران، قابلیت‌های دیگری نیز دارد. تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم بسیار حرفه‌ای و باتجربه است. چشم‌انداز تیم هولو فراتر از اهداف از پیش تعیین‌شده آن‌ها در پروژه است. آن‌ها معتقدند که هولو چین راهی مؤثر برای ساختار فناوری‌های جدید و توسعه اینترنت نسل جدیدی است. پروژه اصلی هولو چین Ceptr نام دارد. این پروتکل ارتباطات در اینترنت و ساختار و مدیریت داده‌ها را تنظیم می‌کند. برای مشاهده قیمت روزانه این رمزارز میتوانید به لینک “Holo Price” مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا