ارزهای دیجیتالآموزش ارز دیجیتال

آموزش کار با تقویم کوین مارکت کپ

وب سایت کوین مارکت کپ، مرجعی برای ارزهای دیجیتال به شمار می رود که به علاقه مندان و فعالان این حوزه در مورد هر دارایی یا صرافی که به دنبال آن هستند یا داده های مرتبط با ارزهای دیجیتال راهنمایی های خوبی ارائه می دهد. سایت کوین مارکت کپ فقط به عنوان ارائه دهنده قیمت ارزهای دیجیتال کاربرد ندارد بلکه این سایت یکی از بهترین و کامل ‌ترین وب سایت هایی است که در آن می توانید برای یافتن صرافی های ارزهای دیجیتال، مشاهده قیمت ‌ها، اطلاع از ارزهای جدید، اطلاع از تغییرات ارزها، یافتن جزییات بیشتر از ارزها، رویدادهای مهم و … به آنچه می خواهید دست پیدا کنید.

صفحه اصلی CoinMarketCap

اساسی ترین کاری که می توان در CoinMarketCap انجام داد این است که به رتبه بندی دارایی های رمزنگاری شده در صفحه اصلی نگاه کنید. هر ارز دیجیتال بر اساس CMC کوین مارکت کپ رتبه بندی می شود که می توانید در اینجا مشاهده کنید و همچنین می‌توانید چندین داده درباره آن دارایی را بررسی نمایید. یعنی ارزش بازار دارایی رمزنگاری شده (Market Cap)، قیمت، تغییرات ۲۴ ساعته و ۷ روزه، حجم و عرضه در گردش ارز دیجیتال مورد نظر. همچنین یک نمودار کوچک نیز وجود دارد تا بتوانید مسیر یک دارایی رمزنگاری خاص را در هفته گذشته مشاهده کنید.

صفحه جزئیات رمز ارز در کوین مارکت کپ

coinmarketcap

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کوین، روی آن کلیک کنید تا صفحه جزئیات سکه برای شما باز شود. یکی از مهم ترین اطلاعات در صفحات جزئیات در مورد هر سکه، برگه “جفت بازار (market pairs)” است.

صفحه کریپتوکارنسی همچنین دارای تجزیه و تحلیل زنجیره ای مخصوص به خود است که توسط IntoTheBlock میزبانی می شود و همچنین رتبه بندی توسط Simetri توسط Crypto Briefing انجام می شود.

صرافی ها

بخش بعدی قسمت صرافی ها (Exchanges) است که در این بخش نیز شما می توانید به لیستی از صرافی ها دست پیدا کنید.

واچ لیست (Watchlist)

این وب سایت دارای یک واچ لیست پیگیری مرتبط با حساب شما است که به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود را ستاره دار کنید تا بتوانید به راحتی عملکرد آنها را مشاهده کنید.

NFT

بخش بعدی که در این وب سایت می تواند به شما کمک کند، بخش NFTهاست. در این بخش آمار مجموعه ‌های NFT و دارایی‌ هایی که با بالاترین قیمت فروخته شده را می توانید مشاهده کنید.

تقویم (Calendars)

یکی از مهم ترین این بخش ها قسمت تقویم کوین مارکت کپ است که قرار است در ادامه در مورد آموزش کار با تقویم کوین مارکت کپ صحبت کنیم. برای استفاده از این بخش باید به سایت کوین مارکت کپ رفته و به تب Calendars در قسمت نوار ابزار وب سایت مراجعه کنید. تقویم کوین مارکت کپ دارای زیربخش هایی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

کار با تقویم کوین مارکت کپ ساده است. شما در این قسمت می توانید به اطلاعاتی در مورد ایردراپ های رایگان و تقویمی از تاریخ عرضه های اولیه (ICO) دست پیدا کنید. همچنین در مورد حراج‌ ها و وام ‌های جمعی مرتبط در تمام پیشنهادات اجاره پاراچین کوزاما در شبکه پولکادات فهرستی برای شما ارائه شده که می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

ایردراپ های رایگان

اولین بخش در تقویم ایردراپ های رایگان یا Free Airdrops است. در این قسمت ایردراپ های در حال انجام و ایردراپ های پایان یافته را می بینید. صفحه ایردراپ CoinMarketCap به شما این امکان را می‌ دهد تا ببینید در حال حاضر چه تبلیغات و هدایایی در پلتفرم‌ های مختلف وجود دارد.

 به عنوان مثال یکی از ایردراپ های در حال انجام در تاریخ نگارش این مقاله مربوط به ایردراپ Wicrypt است. Wicrypt یک شبکه غیرمتمرکز جهانی اشتراک گذاری اینترنت موبایل و کسب درآمد است. شبکه Wicrypt، تعداد ۱۰۰ ان اف تی به ارزش ۱۰۰،۰۰۰ دلار تا ۱۰۰ برنده را در اختیار شما قرار خواهد داد. هر توکن NFT توسط یک دستگاه Wicrypt فیزیکی پشتیبانی می‌شود، بنابراین هر برنده یک دستگاه فیزیکی و همچنین NFT دریافت خواهد کرد.

ICO

بخش بعدی تقویم در مورد تقویم ICO است. ICO یا عرضه اولیه ارز دیجیتال می تواند برای کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه هستند بسیار جالب باشد. در این قسمت نیز می توانید به عرضه اولیه های آتی، در حال انجام و پایان یافته دسترسی داشته باشید.

EVENTS

Coinmarketcap-calendars

اما بخش مهم در تقویم کوین مارکت کپ قسمت ایونت ها یا رویدادهای آتی است که در این بخش لیست شده اند. شما با مراجعه به این قسمت می توانید در مورد مهم ترین رویدادهای پیش رو در خصوص ارزهای دیجیتال اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. در قسمت ایونت های تقویم CoinMarketCap می توانید به روز باشید. چراکه در این قسمت تمام رویدادهای مهم در اکوسیستم های کریپتو و بلاک چین فهرست می شود تا بتوانید از آن مطلع شوید. این بخش از تقویم کوین مارکت کپ نیز بر اساس مواردی تقسیم بندی شده و شما میتوانید بر مبنای این دسته بندی به اطلاعات مورد نیاز خود برسید. به عنوان مثال در بخش All Events همه رویدادها را می توانید به صورت یکجا ببینید. دسته بندی های این بخش شامل همه رویدادها، انتشار، صرافی، ایردراپ، توکنومیک، فورک/سواپ، شراکت، دستورالعمل ها و … است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا