ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

با طولانی تر شدن دوره‌های تثبیت قیمت بیت کوین، چه چیزی در انتظار این رمزارز است؟

به گزارش دیلی هودل، بنجامین کوئن در آخرین ویدیو خود خطاب به ۶۵۹۰۰۰ دنبال کننده کانال یوتیوب در مورد سقوط بیت کوین به زیر محدوده حمایتی بازار گاوی صحبت کرد؛ با این اتفاق آلتکوین‌ها نیز همگام با بیت کوین کاهش یافتند.

کوئن در این رابطه گفت:

مشکل کنونی سطحی است که در آن قرار داریم و تغییراتی را شاهد هستیم. آلتکوین‌ها تا زمانی که بیت کوین به سطوح پیشین خود بازنگردد هرگز به جایی که قبلاً بودند بازنخواهند گشت. هنگامی که بیت کوین، همانند اواخر سال ۲۰۲۰ تا اوایل سال ۲۰۲۱ بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای خود باشد، آلتکوین‌ها به‌سرعت رشد و رکوردشکنی می‌کنند.

این تحلیلگر معتقد است پیش‌بینی‌های مربوط به سقوط شدید قیمت بیت کوین محقق نخواهد شد و آنها را بعید می‌داند. وی در این رابطه گفت:

آیا به ۱۰،۰۰۰ دلار بازمی‌گردیم و چند سالی را بین ۱۰،۰۰۰ تا ۱۵،۰۰۰ دلار سپری خواهیم کرد؟ بعید می‌دانم. با این حال، چنین پیش‌بینی هم ندارم که بیت کوین هفته آینده رالی صعودی به سمت ۱۰۰،۰۰۰ دلار داشته باشد.

وی در ادامه گفت:

من فقط می‌خواهم واقع‌بین باشم و به مردم انتظارات واقع‌بینانه‌ای بدهم نه اینکه مدام منتظر رالی‌های دیوانه‌وار باشم که همه آنها را پیش‌بینی می‌کنند. دست نگه دارید، محافظه‌کار باشید، صبور باشید، منتظر باشید تا رالی بعدی به سمت شما بیاید.

تحلیل قیمت بیت کوین

کوئن در ادامه به اینکه چگونه چرخه‌های طولانی بازار شامل دوره‌های طولانی اصلاح قیمت نیز هستند صحبت کرد. او گفت در سال‌های قبل پس از ثبت روند قیمت همیشه دوره‌هایی را داشتیم که اصلاح قیمت صورت می‌گرفت و پس از آن در یک روند طولانی مدت، بیت کوین به نوسان پرداخته است. این تحلیلگر گفت:

من همچنین معتقدم که اگر از آن سطوح [۳۰،۰۰۰ تا ۶۰،۰۰۰ دلار] مانند تابستان عقب‌نشینی داشته باشیم، در یک چرخه طولانی قرار داریم. ما این فازهای انباشت مجدد طولانی را در آخرین چرخه [۲۰۱۵-۲۰۱۷] داشتیم. البته آنها چندان طولانی نبودند اما فازهایی وجود داشت که در آنها بیت کوین بیش از ۶ ماه از سال را در فاز تثبیت به سر برده است.

وی افزود:

علاوه بر این، می‌توان انتظار داشت با طولانی‌تر شدن چرخه، دوره‌های تثبیت و بی‌روند طولانی‌تری نیز داشته باشیم.

کوئن تحلیل خود را با تحلیل حرکات قیمتی احتمالی بیت کوین به پایان رساند و پیش‌بینی کرد این ارز تا اواسط سال ۲۰۲۲ مجدداً به اوج قبلی خود برسد و رکوردشکنی کند.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲

وی در این رابطه گفت:

چیزی که من در آینده به دنبال آن هستم، بازار نزولی نیست که ما را به ۱۰،۰۰۰ دلار بازگرداند. من معتقدم بیت کوین به کف خواهد رسید، مدتی در نوسان قیمت قرار می‌گیرد و سپس افزایش قیمت آغاز خواهد شد.

وی افزود:

و هر زمان که این پیش‌بینی محقق شود، چه از ۴۲۰۰۰ دلار یا ۴۰،۰۰۰ دلار افزایش قیمت شروع شود و یا حتی در کف قیمت در تابستان [زیر ۳۰،۰۰۰ دلار]، قیمت به اوج قبلی خود خواهد رسید و سپس روند صعودی را شاهد خواهیم بود. در صورت تحقق این پیش‌بینی، تئوری طولانی‌تر شدن چرخه درست از آب درخواهد آمد.

به نظر شما روند قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟ آیا BTC می‌تواند تا ۶ ماه دیگر به سطح رکورد تاریخی خود بازگردد؟

منبع: dailyhodl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا