ارزهای دیجیتالآموزش ارز دیجیتال

بازی کن درآمد کسب کن! همه چیز درباره بازی های Play-to-Earn

در حال حاضر تعدادی از ارزهای دیجیتال وجود دارند که برای کسب درآمد در صنعت بازی های بلاک چین از طریق الگوریتم های play to earn مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفته است، زیرا به گیمرها اجازه می دهد دارایی های درون بازی خود را خریداری کنند. این دارایی ها به عنوان توکن های غیر قابل تفویض بوده که قابلیت معامله در سیستم عامل های خارج از بازی را دارند. آیا می توان با بازی کردن در بازار ارز دیجیتال درآمد بدست آورد؟ بله با استفاده از الگوریتم های play to earn ممکن است. هیچ چیز در دنیای ارز دیجیتال غیر ممکن نیست. در حال حاضر کسب درآمد با بازی کردن در دنیای ارز دیجیتال بسیار محبوب شده است.

ارزهای دیجیتال می توانند صنایع مختلف در بازار ارزهای دیجیتال را تغییر داده و یکی از مواردی که می تواند این تغییرات را ایجاد کند، صنعت بازی در حوزه ارز دیجیتال با استفاده از الگوریتم های play to earn است. بازی های آنلاین می توانند تغییر و تحولات بسیاری در در حوزه ارز دیجیتال ایجاد کند.

تاکنون بلاک چین توانسته است تغییرات و تحولات بی شماری در این صنعت ایجاد کند و ویژگی هایی را به بازی های ارز دیجیتال اضافه کند که تاکنون این قابلیت وجود نداشته است.

پس ترکیب ارزهای دیجیتال به همراه بازی های آنلاین، ترکیب بسیار محبوبی بوده و این قابلیت را به افراد می دهد تا با بازی کردن، از طریق الگوریتم های play to earn درآمد کسب کنند.

علاوه بر بازی های آنلاینی که در ارزهای دیجیتال وجود دارد، قابلیت بازی های ویدئویی در حوزه بلاک چین است. رسانه های دیجیتال می توانند به کمک بلاک چین و ارزهای دیجیتال دارای مالکیت باشند. البته این ویژگی به کمک توکن های غیر قابل تفویض یا NFT انجام شدنی است.

NFT این قابلیت را به فرد می دهد تا با وجود نسخه های رایگان آنلاین بی شمار از یک ویدئو، یک نسخه مخصوص به خود را داشته و مالک آن نسخه باشد.

در حال حاضر آیتم هایی که در بازار وجود دارند، همان آیتم های ویدئویی NFT هستند. بنابراین هر یک از این شخصیت ها می توانند یک شخصیت منحصر به فرد داشته باشند و کارهای جالبی را انجام دهند.

از جمله ویژگی های برتر در بازی های NFT، این است که گیمرها می توانند در زمان بازی در حوزه ارز دیجیتال از طریق الگوریتم های play to earn درآمد بدست بیاورند. در واقع بازیکنان این قابلیت را دارند تا مالک چیزی باشند که در بازی های NFT بدست می آورند. هر آیتمی در قالب بازارهای ارز دیجیتال می تواند با یک ارز دیجیتال اختصاصی بازی قیمت گذاری شده و این قابلیت را به بازیکنان می دهد تا آن را بفروشند.

play-to-earn

معرفی بازی های معروف کسب درآمد در حوزه ارز دیجیتال 

کسب درآمد از ارز دیجیتال اکسی (Axie Infinity)

ارز دیجیتال اکسی، از جمله بهترین ارز های دیجیتال محسوب می شود که در حوزه صنعت بازی NFT فعال بوده و می توان از طریق الگوریتم های play to earn کسب درآمد کرد. استفاده از این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۸، با بیش از ۶۰ هزار بازیکن راه اندازی شد که اغلب این بازیکنان در کشور فیلیپین هستند.

با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فعالیت های اقتصادی در واکنش به کرونا تعطیل شد. به همین دلیل بسیاری از فیلیپینی ها برای تامین رفاه زندگی خود به فکر کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی Axie Infinity پرداختند.

به گونه ای که در حال حاضر، تبدیل به بهترین روش کسب درآمد در حوزه ارز دیجیتال از طریق الگوریتم های play to earn شده است و طرفداران بی شماری در جهان دارد.

اکسی ها در این بازی، در واقع همان آیتم هایی هستند که بر اساس تکنولوژی NFT ساخته شده اند. هر آیتم یک موجودیت منحصر به فرد داشته که می تواند تکثیر شود. برای اینکه بازی را شروع کنید بایستی سه اکسی را در اختیار داشته باشید.

در گذشته می توانستید تنها با سه دلار، هر یک از این اکسی ها را خریده و وارد بازی شوید، اما درحال حاضر قیمت هر یک از این اکسی ها افزایش یافته و حداقل برای خرید هر یک از این اکسی ها باید ۳۰۰ دلار هزینه کنید.

بنابراین ارز دیجیتال اکسی می تواند یکی از گزینه های محبوب کاربران در حوزه ارز دیجیتال باشد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خواهان کسب درآمد به صورت منظم هستید، بازی Axie Infinity، یکی از بهترین بازی های NFT بوده که می توان با الگوریتم های play to earn از آن درآمد بدست آورد.

با این حال بسته به وضعیت بازی Axie Infinity، میزان درآمد می تواند متغیر باشد. قابلیتی که این بازی دارد این است که بازیکنان می توانند با بیش از ۱۰۰ دلار در روز بازی کنند. با این حال هنوز به تعداد SLP می توانند درآمد کسب کنند. بازیکنانی که بتوانند SLP های کافی جمع آوری کنند می توانند به راحتی آنها را بفروشند.

کسب درآمد ارز دیجیتال بیت کوین با بازی Lucky Dice

بازی Lucky Dice، یک بازی رایگان محسوب می شود که با الگوریتم های play to earn کار می کند و پاداش آن برای برنده شدن، بیت کوین است. هر فردی می تواند وارد این بازی شود، اما تنها کاری که باید انجام دهد این است که در وب سایت، ثبت نام کند. البته برای ثبت نام باید یک پیش پرداخت واریز کرده و سپس شروع به بازی کند.

تنها نکته ای که باید قبل از بازی آن را در نظر گرفت این است که نقش خود را با عنوان یک under و over مشخص کرده و سپس بر روی تاس کلیک کرده تا گزینه lucky dice را بچرخانید.

استخراج ارز دیجیتال با بازی RollerCoin

طراحی بازی های استخراج به گونه ای است که حداقل میزان هش ریت را برای کاربر فراهم کند. از این طریق کاربر می تواند با انجام یک سری کارهای کوچک، موجب افزایش هش ریت شود. اما برای انجام این بازی ها نیاز به حداقل تلاش روزانه است.

RollerCoin یک بازی جذاب فکری با طراحی گرافیکی بسیار جذاب بوده که می توان با استفاده از الگوریتم های play to earn درآمد کسب کرد.

بازی RollerCoin، کاملا رایگان بوده و می توانید با یک ثبت نام ساده از طریق فیس بوک، وارد این بازی شده و استخراج بیت کوین را شروع کنید.

از مزایای این بازی می توان به این مورد اشاره کرد که چند بازی کوچک در این بازی وجود دارد و برای افزایش قدرت هش، باید آن را در نظر بگیرید.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی flash

بازی های flash، از جمله بازی های سرگرم کننده ای در حوزه بازار ارز دیجیتال بوده که می توانید از طریق الگوریتم های play to earn درآمد کسب کنید. یک نوع از بازی های flash، بازی Tremor Games است که این امکان را به شما می دهد که با بازی کردن کسب درآمد کنید.

این سایت مشابه با یک سایت بازی آنلاین است، اما یک اختلاف با با بازی های آنلاین دارد و آن هم پرداخت پاداش به صورت بیت کوین است. البته این نکته را فراموش نکنید که زمانی می توانید بیت کوین های خود را برداشت کنید که به حد نصاب رسیده باشد.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی Cash Clamber

ارز دیجیتال برتر دیگری که کاربران از طریق الگوریتم های play to earn در این ارز می توانند کسب درآمد کنند، Cash Clamber است. یک بازی جذابی است که این قابلیت را به کاربر می دهد تا بازی های خود را ساخته و با دیگر دوستان خود بازی کند.

بازیکن این بازی می تواند به اندازه ی موفقیت خود در بازی، بیت کوین جایزه بگیرد و بعد از رسیدن به یک حد نصاب، اقدام به برداشت این بیت کوین کند.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی موبایلی Takara

آسان ترین بازی که از طریق آن می توان کسب درآمد کرد، بازی های موبایلی است. در حال حاضر بازی های موبایلی فراوانی در بازار وجود دارد که کاربر می تواند از طریق الگوریتم های play to earn از آن کسب درآمد کند. بازی Takara، قابل نصب بر روی نسخه های ios بوده که بیشترین امتیاز را برای بازی های موبایلی به همراه دارد. در این بازی می توانید بیت کوین جایزه بگیرید. البته یک نکته در مورد دریافت پاداش بیت کوین در این بازی وجود دارد و اینکه شما باید برای دریافت بیت کوین های خود بایستی حرکت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا