ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

روزهای آخر سال بر پادشاه چگونه می گذرد؟ + تحلیل روزانه بیت کوین ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱

بیت کوین و اکثر آلت کوین های اصلی از سطح حمایت مربوطه خود افزایش یافته اند که نشان دهنده بهبود احساسات است و معامله‌گران با افت جزئی خرید می‌کنند.

ریکاردو سالیناس پلیگو، میلیاردر و سومین فرد ثروتمند مکزیک، در پیام کریسمس و سال نوی خود گفت که از پول فیات دوری کنید و آن را “پول جعلی ساخته شده از دروغ های کاغذی” نامید. در عوض، او به مردم توصیه کرد که «در بیت کوین سرمایه گذاری کنند».

پیتر برانت، تاجر کهنه کار هشدار داد که در طول دوره تعطیلات در نیمه پایانی دسامبر، به شکست الگوها در نمودار باید بیشتر دقت کرد.

عملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: Coin360

نظر تحلیلگران برای سال ۲۰۲۲ صعودی باقی می مانند. تحلیلگر کریپتو و کاربر مستعار توییتر DecodeJar معتقد است که بیت کوین می تواند از ۱۰۰۰۰۰ دلار فراتر رود و به قیمت هدف محافظه کارانه ۱۹۰۰۰۰ دلار برسد.

BTC/USDT

بیت کوین با موفقیت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (50033 دلار) را در سه روز گذشته حفظ کرد و این نشان دهنده این است که خریداران در حال خرید در افت هستند. این احتمالاً باعث جذب خرید بیشتر از سوی خریداران می شود.

بیت-کویننمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

متحرک نمایی ۲۰ روزه شروع به رشد کرده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) به منطقه مثبت رسیده است که نشان می دهد خریداران برتر هستند.

اگر خریداران قیمت را به بالای سطح ۳۸.۲% فیبوناچی اصلاحی در ۵۲,۳۱۴ دلار برسانند، چشم انداز افزایش تا مقاومت بالایی در ۶۰,۰۰۰ دلار افزایش می یابد. فروشنده ها احتمالاً از این سطح با قدرت دفاع می کنند.

اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت بالایی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک برسد، این دیدگاه صعودی نفی خواهد شد. این می تواند جفت BTC/USDT را به حمایت قوی در ۴۵۴۵۶ دلار برساند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا