اخبار گوناگون

۷ سریال برتر سال ۲۰۲۱ و سریال های منتخب سال ۲۰۲۲

سریال موضوعی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. درواقع محتوای سریال به برنامه هایی گفته می شود که پی در پی و قسمت به قسمت به انتشار می رسند و سعی بر توضیح یک داستان بخصوص را دارند. این داستان ها معمولا با توجه به مفهوم محتوای فیلم ساخته می شوند و با این کار کاربر را تحت تاثیر قرار می دهند.

دانلود سریال برای کاربر در این زمانه بیشتر از فیلم مورد اهمیت واقع شده است، این موضوع نیز دلیل بخصوص خود را دارد چرا که بیننده شاهد یک داستان ادامه دار خواهد و این خود جذابیت به نسبت بالایی دارد.

نوشته های مشابه

سال ۲۰۲۱ نیز به پایان رسید و پرونده سریال های منتشر شده در این سال بسته شد. برخی از این سریال ها در ژانرهای(مفاهیم داستانی) متفاوتی قوی و ضعیف عمل کرده اند. در میان تعدادی به عنوان بهترین سریال های سال ۲۰۲۱ معرفی شده اند و این انتخاب نیز توسط خود کاربران و بیننده های این مفاهیم انجام شده است.

اکنون شما می توانید ده ها سریال خوب و مناسب را دانلود کرده و بی دغدغه فصل های مورد نظر را دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید. اما انتظار چند سریال خوب را نیز در آینده باید داشته باشید، سریال هایی که قطعا تاریخ ساز سینمای جهان خواهند بود و خود شما بیننده ها به خوبی از این موارد استقبال خواهید کرد. بهتر است در ادامه چندین سریال خوب سال ۲۰۲۱ در مفاهیم متفاوت را معرفی کرده تا بتوانید انتخاب مناسبی را براساس برخی دستورالعمل های مهم تماشا کنید.

سریال های محبوب سال ۲۰۲۱ به انتخاب کاربران

در کل سال ۲۰۲۱ را می توان جز بهترین سال های انتشار محتوای سریالی تلقی کرد. بهتر است با چند سریال خوب این سال آشنا شوید.

دانلود سریال هندی ۲۰۲۱

  • سریال Aspirants آرزوها

سریالی هندی و ساخته سینمای بالیوود که در وبگاه IMDB امتیاز ۹.۷ را دریافت کرده است. خب این امتیاز قاعدتا بسیار بالا می باشد و حتی بهترین سریال های تاریخ نیز موفق به دریافت همچنین امتیازی از وبگاه IMDB نشده اند. پس قطعا سریال هندی آرزوها از داستان بسیار قوی برخوردار می باشد. این داستان سفر سه داوطلب UPSC (امتحانات رقابتی خدمات عمومی در هند) و دوستی آنها در کنار رقابت هایشان می باشد. دیدن و تماشای این سریال قطعا می تواند حس امید را در زمینه های متفاوت برای بیننده ایجاد کند.

  • دانلود سریال Sacred Games بازی های مقدس

اگر به دنبال یک سریال خوب با داستان معمایی و جنایی هستید می توانید با دانلود سریال بازی های مقدس این حس خوب را بدست آورده و لذت ببرید. این سریال هندی که در دو فصل به انتشار رسیده است، داستان خود را در این چند قسمت به پایان می رساند و در این زمینه به خوبی نیز عمل کرده است. این سریال فصل اول خود را در سال ۲۰۱۸ و فصل دوم خود را در سال ۲۰۱۹ به انتشار رساند اما شهرت و محبوبیت سریال هندی بازیهای مقدس در سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید و جست و جوی نام این سریال به اشتباه برای کاربران در سال ۲۰۲۱ می باشد. سریال بازی های مقدس در وبگاه IMDB امتیاز ۸.۶ را دریافت کرده و جز ۲۵۰ سریال برتر تاریخ می باشد.

 داستان ارتباطی از گذشته افسر پلیس درستکاری را به سمت رئیس فراری یک گروه خلافکار می‌کشاند. با رمزگشایی اخطارها این پلیس باید بمبئی را نجات دهد و…

  • دانلود سریال هندی Tandav تانداو

سریالی دلهره آور و مهیج که شما را تا آخرین قسمت تشنه داستان نگه می دارد. یک سریال دراماتیک سیاسی که مشکلات روبه رویی هندوستان با برخی مسائل را در دهلی نو به نمایش می گذارد که قطعا داستانی دیدنی و جذاب را در خود جای داده است. این سریال که محصول سال ۲۰۲۱ بوده و یک فصل از آن نیز به انتشار رسیده است در وبگاه IMDB امتیاز ۴.۳ را دریافت کرده است که قطعا این امتیاز مناسب چنین داستان پرمحتوایی نیست!

دانلود سریال های کره ای (جنوبی) ۲۰۲۱

  • دانلود سریال Squid Game بازی مرکب

بازی مرکب را همه به خوبی می شناسند و اگر تاکنون با این اسم روبه رو نشده اید توصیه ما به شما تماشای قطعی این سریال جذاب و دیدنی می باشد. بازی مرکب که از طرف شرکت نتفلیکس به انتشار رسیده است محصول کشور کره جنوبی بوده و در وبگاه IMDB امتیاز ۸.۳ را دریافت کرده است. این سریال جز پربازدید ترین سریال های سال ۲۰۲۱ بوده و حاشیه بسیار زیادی را بعد از پخش از خود بجا گذاشته است.

در مدت کوتاهی حتی ارز دیجیتال بازی مرکب نیز روانه بازی شد و تبلیغات بسیاری از شرکت های بزرگ را نیز به شکل داستان بازی مرکب مشاهده می کنیم. محبوبیت این سریال کره ای بقدری بود که نتفلیکس قبل از هرچیز و پروژه دیگر این داستان را برای فصل ۲ تمدید کرد و اکنون نیز برای فصل ۳ درحال مذاکره با سازنده های آن می باشد.

صدها بازیکن برای دریافت پولی زیاد دعوت به رقابت های عجیب در بازی های کودکان را می پذیرند. در داخل این بازی، یک جایزه وسوسه انگیز در انتظار بازیکنان است و بازیکنان در هر مرحله با انجام بازی هایی که در دوران کودکی خود انجام داده اند باید بتوانند از آن مرحله عبور کنند و اگر نه جان خود را از دست می دهند…

  • دانلود سریال Hellbound اهل جهنم (عازم جهنم)

یک سریال بینظیر دیگر از کشور کره جنوبی که با داستانی فانتزی و نه واقعی توانست محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. این سریال محصول سال ۲۰۲۱ است و از وبگاه IMDB امتیاز ۶.۸ را بدست آورده است. این سریال در یک فصل ۸ قسمته به انتشار رسیده و هنوز خبری مبنی بر تمدید فصل دوم بدست کاربران فیلم و سریال نرسیده است.

مردم پیش‌بینی‌هایی درباره زمان مرگشان می‌شنوند. وقتی آن زمان فرا می رسد، فرشته مرگ در مقابل آنها ظاهر می شود و آنها را می کشد…

دانلود سریال های فانتزی و ابر قهرمانی ۲۰۲۱

  • دانلود سریال The Falcon and the Winter Soldier شاهین و سرباز زمستان

سریال فالکون و سرباز زمستان جز ۱۰ سریال برتر ۲۰۲۱ معرفی شده و محصول کمپانی ابرقهرمانی مارول می باشد. این سریال در یک فصل ۶ قسمته به انتشار رسیده است و در وبگاه IMDB امتیاز ۷.۹ را بدست آورده که امتیاز مورد انتظار بشمار نمی رفت.

سریال فالکون و سرباز زمستان درخصوص داستان زندگی بعد از انتقام جویان ۲ ابرقهرمان بوده که یکی از آن ها باید جایگاه شخصیت محبوب و قدرتمند کاپیتان آمریکا را باید تصاحب کرده تا امید را به کشور آمریکا بازگرداند.

فالکون (شاهین) و سرباز زمستان یک مینی‌سریال اینترنتی آمریکایی روبه پخش است که مالکوم اسپلمن برای دیزنی + ساخته‌است و بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس سم ویلسون / فالکون و باکی بارنز / سرباز زمستان ساخته شده‌است…

  • دانلود سریال Shadow and Bone سایه و استخوان

سریالی فانتزی و زیبا و جز ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۲۱ که داستانی متفاوت و دیدنی دارد. نبرد تاریکی با روشنایی که به خوبی به تصویر کشیده شده است. این سریال در یک فصل با تولید کمپانی نتفلیکس به دست کاربران و بیننده ها رسیده که از استقبال بالایی برخوردار بود.

سریال سایه و استخوان در وبگاه IMDB امتیاز ۸.۳ را بدست آورده که نمره قابل توجهی می باشد. سریال سایه و استخوان (Shadow and Bone) سریال سایه و استخوان در یک جهانی خیالی روایت می شود که به دو قطب «تاریکی» و «روشنایی» تقسیم شده و همواره جنگی میان این دو سرزمین وجود دارد. موجودات شیطانی دنیای تاریکی به شکار انسان های بی پناه می پردازند و سالیان زیادی است انسان ها با دستان خالی در برابر این موجودات ایستادگی می کنند…..

کاران مووی مرجع دانلود بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱

رسانه کاران مووی جز بهترین و بزرگترین رسانه دانلود فیلم خارجی و سریال در ایران می باشد. شما می توانید تمامی فایل های فوق را از رسانه کاران مووی دانلود کنید. در سایت کاران می توانید فیلم ها و سریال خارجی را با دوبله فارسی و یا با زیرنویس فارسی چسبیده دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا