ارزهای دیجیتالآموزش ارز دیجیتال

نظر مدیرعامل مایکرو استراتژی درباره ریزش بازار رمزارزها

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل شرکت MicroStrategy و طرفدار بیت کوین در حال تجزیه و تحلیل عواملی است که معتقد است باعث رکود بازار رمزارزها در آغاز سال جدید شده است.

در مصاحبه جدید بلومبرگ، سیلور دو عامل را معرفی می کند که به گفته او در نوسانات بازارهای کریپتو تا کنون در سال جاری نقش دارند.

من فکر می کنم که پویایی زیادی در اینجا وجود دارد. اگر به کل اکوسیستم کریپتو نگاه کنید، مجموعه ای از عدم قطعیت نظارتی، به ویژه عدم اطمینان نظارتی در مورد استیبل کوین ها و توکن های رمزارزی و اینکه آیا آن ها اوراق بهادار هستند یا نه؟ دارید. و این کمی اضطراب ایجاد می کند. اهرم های زیادی در خارج از کشور وجود دارند. شما صرافی های کریپتو زیادی می بینید که می توانند با اهرمی تا ۲۰ برابر معامله کنند. و آن صرافی های رمزارزی دارای توکن های بسیار زیادی هستند که به صورت متقابل وثیقه هستند. بین آن ها و مبادلات مالی غیرمتمرکز [DeFi]، می توانید اهرمی بسیار بالاتر از ۲۰ برابر دریافت کنید. بنابراین این دومین منبع نوسان است.

به گفته سیلور، بیت کوین در حال حاضر یک “نقطه ورود عالی” برای موسسات ارائه می‌کند، به‌ویژه که سرمایه‌گذاران افسانه‌ای مانند بیل میلر بخش بزرگی از سبد خود را به رمزارز پرچم‌دار اختصاص می‌دهند.

احساس می‌کنم در این سطح در حال تثبیت است. این یک نقطه ورود عالی برای سرمایه گذاران نهادی است. من با افراد دارای ارزش خالص بالا، دفاتر خانوادگی، مدیران شرکت های دولتی و صاحبان شرکت های خصوصی صحبت می کنم و آن ها شاهد رشد بیت کوین در سال ۲۰۲۱ بودند. و افراد زیادی وجود دارند که اگر ۴۰۰ درصد در سال افزایش یابد، حتی بازهم از داشتن آن می ترسند. آن ها می بینند که توسط افرادی مانند بیل میلر، توسط سرمایه گذاران بسیار محترم پذیرفته شده است. تنظیم‌کننده‌ها از آن استقبال می‌کنند، سناتورها و نمایندگان کنگره و سرمایه‌گذاران عمومی و شرکت‌های عمومی از آن استقبال می‌کنند. آن ها به این به عنوان یک نقطه ورود خوب نگاه می کنند.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با ۳۵۷۶۰ دلار معامله می شود که نسبت به بالاترین قیمت ۴۷۹۷۹ دلاری سال ۲۰۲۲ بیش از ۲۴ درصد کاهش داشته است.

منبع: dailyhodl.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا