ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال دیسنترالند (MANA) سه شنبه ۲۵ ژانویه ۲۰۲۲

چیزی که در نمودارها دیده می شود این است که رمزارز دیسنترالند (MANA) در چارت روزانه خود، یک الگوی مثلث نزولی شکل داده است. با توجه به کاهش MANA به زیر مرز پایینی الگوی تکنیکال حاکم در ۲۱ ژانویه، تارگت ۱.۴۶ دلاری مورد توجه قرار می گیرد که با سقوط ناگهان و شدید ۴۴ درصدی قیمت حاصل می شود.

با توجه به کاهش قیمت دیسنترالند به زیر سطح اصلاحی ۷۸.۶% فیبوناچی در ۲.۱۸ دلار در ۲۲ ژانویه که به عنوان خط دفاعی MANA عمل می کرد، روند نزولی این آلت کوین می تواند ادامه داشته باشد.

SMA 200 روزه در ۱.۹۲ دلار حمایت بعدی MANA است و قیمت دیسنترالند باید بتواند بالاتر از آن حفظ شود.

سقوط قیمت به زیر سطح حمایتی فوق‌الذکر، خریداران را دچار مشکل می کند و این رمزارز به احتمال زیاد در مسیر افت به سمت تارگت خرسی در ۱.۴۶ دلار قرار می گیرد، سطحی که با سقف قیمتی ۲۹ اکتبر برخورد می کند.

تداوم افزایش فشار فروش، MANA را به سمت سطح فیبوناچی اکستنشن ۱۲۷.۲٪ در ۱.۰۹ دلار سوق می دهد.

مانا

نمودار روزانه جفت ارز MANA/USDT

در صورت جهش فشار خرید، دیسنترالند در ابتدا با مقاومت بعدی خود یعنی سطح اصلاحی ۷۸.۶% فیبوناچی در ۲.۱۸ دلار مواجه است. پس از آن، مرز پایینی الگوی تکنیکال حاکم در ۲.۶۴ دلار که در نزدیکی سطح اصلاحی ۶۱.۸% فیبوناچی و SMA21 روزه واقع شده است، دنبال می شود.

سطح ۳.۰۹ دلاری، مقاومت بعدی MANA است، جایی که سطح اصلاحی ۳۸.۲٪ فیبوناچی قرار دارد. MANA تنها با عبور موفق از این سطح مقاومتی، می تواند به سطوح بالاتر برسد که در نهایت ،مرز بالایی الگوی تکنیکال حاکم مورد هدف قرار می گیرد.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا