ارزهای دیجیتالآموزش ارز دیجیتال

آموزش و دانلود بازی Crazy Defense Heroes

بازی Crazy Defense Heroes چیست؟

از بازی کریزی دیفنس می‌توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه بازی‌های استراتژیک و Play To Earn یاد کرد. در این بازی، کارت‌های زیادی در دسترس شما قرار می‌گیرند و می‌توانید به جمع کردن کلیکسیونی از کارت‌های مختلف بپردازید، آنها را ارتقا دهید و در بازی از آنها استفاده کنید.

این بازی با اینکه گیم پلی (Game Play) بسیار ساده‌ای دارد و گرافیک نسبتاً معمولی آن ممکن است شما را دلسرد کند، اما کافی است فقط چند ساعت برای بازی در این دنیای جدید وقت بگذارید تا متوجه قضاوت اشتباه خود درباره آن شوید.

در این بازی، بیش از ۹۰ کارت وجود دارد. این کارت‌ها شامل کارت‌های برج، کارت‌های طلسم یا کارت‌های مربوط به قهرمانان درون بازی است. پس از کسب کارت در بازی، می‌توانید سطح آنها را بالاتر ببرید تا در هنگام مبارزه با دشمن، یک سر و گردن از آنها بالاتر باشید.

همان‌طور که گفته شد، در این بازی ویژگی‌ها و امکانات بسیاری وجود دارد که با صرف زمان می‌توانید به طور کامل با آنها آشنا شوید. این بازی چیزی حدود ۵۰۰ سطح مختلف دارد.

به هیچ وجه اجازه ندهید که گرافیک پایین بازی شما را فریب دهد. بازی را شروع کنید، امپراطوری خود را بسازید و با ساخت یک Clan با هم‌گروهی‌ها و دیگر بازیکنان به گفت‌وگو و همکاری بپردازید.

دانلود و ثبت نام در بازی کریزی دیفنس

اگر علاقه‌مند به انجام بازی کریزی دیفنس هستید و دوست دارید که در کنار سرگرمی، درآمد نیز داشته باشید، این بازی انتخاب درستی برای شما خواهد بود.

بازی کریزی دیفنس هیروز یکی از بهترین بازی‌ها در زمینه کسب درآمد است و تیم توسعه‌دهنده بازی، راهکار‌های زیادی برای کسب درآمد را در اختیار کاربران گذاشته است. اگر دوست دارید هرچه سریع‌تر شروع به بازی کنید، در مرحله اول باید اپلیکیشن آن را در گوشی خود نصب کنید.

خوشبختانه نسخه اپلیکیشن اندروید (Android) و آی او اس (ios) این بازی، در دسترس عموم قرار گرفته است. با جست‌وجوی نام بازی در فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور، می‌توانید به راحتی این بازی را نصب کنید.

اگر هم به هر دلیلی در پیدا کردن این بازی با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در سایت رسمی بازی، اقدام به دانلود آن نمایید.

توکن Tower

یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز بازی کریزی دیفنس توکن بومی آن است که دست شما را برای کسب درآمد باز گذاشته است. به ازای فعالیتی که در بازی Crazy Defense Heroes دارید، توکن تاور دریافت می‌کنید. نیاز به انجام کار اضافه‌ای نیست؛ ماموریت‌های درون بازی را انجام دهید و سعی کنید در بازی فعال باشید تا توکن TOWER به طور اتوماتیک و به عنوان پاداش، به حساب شما واریز شود.

با توجه به مقدار عرضه کل این توکن که برابر با ۱۰ میلیارد است، اگر تقاضا برای آن افزایش نیابد، احتمالاً قیمت TOWER کاهش خواهد یافت.

توکن Tower به چه درد می‌خورد؟

ممکن است با خود فکر کنید که توکن Tower به چه دردی می‌خورد و چطور می‌توان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد. این توکن به ۳ روش قابل استفاده است:

  • استفاده از این توکن جهت بالا بردن سطح کارت‌های داخل بازی که قدرت شما را افزایش می‌دهد و در درازمدت، موجب افزایش درآمد شما در بازی خواهد شد.
  • استفاده از توکن TOWER برای باز کردن جعبه‌های Tower Chest: این جعبه‌ها به شما جوایز ارزنده‌ای می‌دهند. شاید این جایزه یک کارت جدید یا تعداد بیشتری توکن تاور باشد.
  • انتقال توکن‌های کسب‌شده در بازی به صرافی‌های مختلف و فروش آنها: این مورد، روش کسب درآمد مستقیم از این بازی است.

توکن TOWER در صرافی متمرکز کوکوین (Kucoin) و صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (UniSwap)، لیست شده است.

پیشنهاد می‌کنیم برای فروش توکن‌های خود، از صرافی یونی سواپ استفاده نکنید؛ زیرا هزینه‌های کارمزد این صرافی، به دلیل فعالیت روی شبکه بلاک‌چین اتریوم بسیار غیرمنطقی است.

نکات مهم بازی Crazy Defense Heroes

بازی کریزی دیفنس هیروز نیز مانند بازی‌های دیگر، نکات و ترفند‌هایی دارد که دانستن آنها قبل از شروع بازی، به پیشرفت سریع‌تر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر، کمک خواهد کرد.

۱. در شروع بازی، کارت‌های مناسب بخرید!

شروع بازی بسیار مهم است. در اوایل بازی به شما امکان انتخاب و خرید تعدادی کارت داده می‌شود. در انتخاب این کارت‌ها عجله نکنید؛ زیرا روند پیشرفت شما در اوایل بازی، به همین مسئله بستگی دارد.

۲. برج‌های خود را دائم ارتقا دهید!

طبیعتاً پس از هر پیروزی‌ای که کسب می‌کنید، نیرو‌های دشمن قدرتمند‌تر می‌شوند و نابودی آنها، سخت‌تر می‌شود. بنابراین اگر بعد از هر دست، اقدام به ارتقای برج‌های دفاعی خود نکنید، برای نابود کردن دشمن با مشکل بزرگی مواجه خواهید شد.

۳. کارت‌های خود را ارتقا دهید!

علاوه بر برج‌ها، کارت‌های قهرمانان و طلسم‌های شما نیز نیاز به ارتقا دارند. بنابراین حتماً و پس از هر دستی که بازی کردید و برنده شدید، کارت‌های خود را ارتقا دهید. پس از هر پیروزی، جواهرات و سکه‌هایی جهت ارتقا کارت‌ها دریافت می‌کنید. از این جواهرات و سکه‌ها، به درستی استفاده کنید.

۴. مراقب تله‌های خرس باشید!

در این بازی تله‌هایی تحت عنوان تله خرس وجود دارد. اگر به اشتباه و در هنگام نبرد، یکی از کارت‌های خود را روی آنها بگذارید، تمام نیرو‌های آن کارت شما از بین خواهد رفت. بنابراین همیشه مراقب باشید که کارت‌ها را در کجای زمین قرار می‌دهید.

همچنین در هر نبرد، فقط مجاز به استفاده از ۱۰ کارت خواهید بود. بنابراین همیشه تعداد موج‌های حمله‌ دشمن را چک کنید تا هیچ وقت کارت کم نیاورید.

همان‌طور که در عکس زیر مشا‌هده می‌کنید، تعداد موج‌های حمله در بالای صفحه و با علامت اسکلت مشخص شده است.

tower

بازی کریزی دیفنس هیروز یکی از جذاب‌ترین بازی‌های Play-To-Earn است؛ زیرا این بازی علاوه بر گیم پلی بسیار عالی که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد، روش‌های مختلف و آسانی نیز برای کسب درآمد کاربران فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا