اخبار گوناگون

هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش که باید تجربه کنید

جزیره کیش همیشه یکی از متفاوت‌ترین مقاصد سفر برای ایرانیان بوده و است. زیرا در این جزیره، هم هتل‌های لوکس و فراوانی برای اقامت وجود دارد، هم رستوران‌های باکیفیتی هستند که می‌توانید بهترین غذاها را در آن رستوران‌ها نوش جان کنید، هم علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی که می‌توانید از آنها دیدن کنید، تفریحات مختلفی نیز برای متفاوت‌تر کردن تجربه سفر شما، تدارک دیده شده است. پس این مقاله را تا انتها بخوانید تا با تعدادی از این تفریحات آشنا شوید.

نوشته های مشابه

پیست کارتینگ؛ سرعت و هیجان!

یکی از لذتبخش‌ترین تفریحات کیش که مناسب افرادی‌ست که هم به ماشین‌سواری علاقه دارند و هم به سرعت و هیجان، تخلیه انرژی در پیست کارتینگ این جزیره می‌باشد. پیست کارتینگ جزیره کیش که در شرق جزیره ساخته شده و نزدیک به پارک شهر است، بزرگترین پیست کارتینگ خاورمیانه‌ست. در نتیجه مسابقه دادن در این پیست ۸۰۰ متری، لذت بسیار بالاتری نسبت به دیگر پیست‌های موجود در ایران دارد. پس اگر به کیش رفتید، حتما این تفریح را تجربه کنید.

شهربازی هایلند؛ شادی و تفریح!

در همه جای دنیا، شهربازی‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای تخلیه انرژی و هیجان برای همه سنین، هستند. در جزیره کیش نیز یک شهربازی به نام شهربازی هایلند ساخته شده که در قسمت شرقی این جزیره قرار گرفته و فاصله زیادی با پیست کارتینگ جزیره ندارد. شما می‌توانید بصورت خانوادگی به این شهربازی بروید و علاوه بر اینکه می‌توانید از رستوران و کافی شاپ موجود در شهربازی برای صرف ناهار و شام و نوشیدنی استفاده کنید، می‌توانید از وسایل تفریحی مختلف هیجان انگیز شهربازی مانند سفینه، سینما هفت بعدی، سورتمه و دیگر وسایل جالب آن، استفاده کنید و انرژی‌تان را تخلیه کنید.

پارک آبی اوشن؛ اوج آدرنالین!

با اینکه تفریحات آبی مختلفی از جمله جت اسکی سواری، قایق سواری، فلای بورد و کلی تفریح دیگه در کنار سواحل جزیره کیش وجود دارد که می‌توانید آنها را تجربه کنید، اما نباید از پارک آبی اوشن این جزیره هم غافل شوید. طبیعتا لذت و هیجان تفریحات آبی یک پارک آبی، متفاوت از دیگر تفریحات آبی‌ست. شما می‌توانید در یک روز گرم آفتابی، به پارک آبی روباز اوشن بروید و علاوه بر اینکه سواحل جنوبی خلیج فارس را از داخل پارک می‌بینید، از وسایل مختلف آن مانند سرسره آبی و سقوط آزاد استفاده کنید و سفرتان را خاطره‌انگیزتر کنید.

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما

شما می‌توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. کافیست به بخش پرواز داخلی رفته، مبدا و مقصد را مشخص کنید و تاریخ مورد نظر برای پرواز را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ به شما پیشنهاداتی از میان بلیط‌های موجود می‌دهد که می‌توانید آنها را باهم مقایسه نموده و بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. شما می‌توانید از طریق اسنپ تریپ، بلیط هواپیما تهران کیش، بلیط هواپیما اهواز تهران، بلیط هواپیما تبریز تهران و کلی مسیر هوایی دیگر را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید و هزینه آن را بصورت آنلاین بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا