اخبار گوناگون

عینک آفتابی جدید رنگی فانتزی + عینک آفتابی اسپرت چوبی مردانه

اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که از عینک های آفتابی جدید و مدرن که در انواع فانتزی و ساده تولید می شوند. اخیرا در بازار عینک هایی  با رنگ های قرمز، سفید، بنفش و غیره ترد شده اند که تحت عنوان عینک های آفتابی فانتزی به فروش می رسند.

معمولا عینک های فانتزی در قسمت دسته یا دور فریم عینک دارای نگین های رنگی و یا مرواریدی می باشند که تمامی این موارد در جهت زیباتر شدن استایل فرد به کار رفته شده است.

نوشته های مشابه

عینک آفتابی1

اخیرا استفاده از عینک آفتابی جدید فانتزی در میان جوانان رایج شده است و در واقع جز اکسسوری های یک استایل به حساب می آیند.

این عینک ها هم می تواند خاصیت درمانی داشته باشد و برای زیبایی به کار گرفته شوند اما در برخی از آن ها تنها اجزای زیبایی به کار گرفته شده و از عدسی طبی پولاریزه و یا فتو کرومیک استفاده نشده است.

این عینک ها دارای شیشه های ضد لک، ضد گرد و غبارو مه، ضد خش،آیینه ای و غیره هستند که متناسب با نیاز مشتری ها ساخته شده اند.

عینک های آفتابی دارای فرم های مختلفی از جمله شیشه گرد، بیضی، مستطیل و یا فرم گربه ای می باشند که هر فرد متناسب با فرم صورتش آن ها را انتخاب کرده و اقدام به خرید می کند.

عینک آفتابی چوبی

یکی از بهترین و موثرترین لوازم محافظت از چشم در برابر اشعه های خورشیدی و عواملی مانند گرد و خاک و حرارت، عینک آفتابی می باشد

امروزه بسیاری از افراد علاوه بر استفاده از خاصیت محافظتی عینک، برای کلاسیک و به روز شدن تیپ خود از انواع این محصولات که در برند های جهانی تولید می شوند استفاده می کنند.

عینک آفتابی چوبی

کسانی که دوست دارند تیپ فشن داشته باشند، بیشتر از عینک آفتابی اسپرت چوبی استفاده می کنند تا ظاهر متفاوت و زیبایی داشته باشند.

این گونه از عینک ها دارای بدنه چوبی بوده و بسیار مقاوم می باشند و از بهترین چوب درختان در ساخت این محصول استفاده شده است.

این عینک ها درای خاصیت پلاریزه هستند و در مقابل اشعه های UVB و UVA از چشم ها محافظت کرده و اشعه های خورشید را به راحتی جذب می کند.

یکی از مهمترین نکات در انتخاب عینک آفتابی، نوع فرم آن می باشد که جنس کائوچویی آن دارای طرف داران خاص خود می باشد.

عینک های دارای فرم های فلزی و کائوچویی بوده که هر کسی طبق سلیقه خود علاقه به خرید هر یک از فرم ها دارد.

همیشه بهترین انتخاب افراد حرفه ای، عینک آفتابی مناسب نسبت به شغلشان می باشد. بعضی افراد در کار فشن و تبلیغات بوده و بعضی از افراد در کارهای ورزشی و صنعتی که عینک هر زمینه، متفاوت بوده و خاصیت های خود را دارد.

عینک های در زمینه فشن و مد دارای زیبایی و جذابیت بالا می باشد و عینک های ورزشی و صنعتی دارای مقاومت بالا.

عینک آفتابی رنگی مردانه

بسیاری از افراد تایم بسیاری را در بیرون از خانه سپری می کنند. از این رو داشتن یک عینک آفتابی رنگی مردانه یا دخترانه هفت رنگ یک خرید ضروری است چرا که با انتخاب مناسب و استاندارد می توانید چشم هایتان را در مقابل اشعه آفتاب ایمن نگه دارید.

توجه داشته باشید هنگام خرید عینک علاوه بر حفاظت چشم در مقابل نور فرا بنفش خورشید، باید دید راحت و شفاف نیز داشته باشید.

عینک آفتابی مردانه

قبل از اقدام به خرید حتما به فرم صورت خود توجه کنید چرا که عینک آفتابی رنگی مردانه یک اکسسوری زیبا نیز به شمار می آید و می تواند تاثیر بسیار شایسته ای بر استایل شما بگذارد. از این رو انتخاب مناسب بسیار حائز اهمیت است.

اغلب آقایان عینک هایی با رنگ های تیره و خنثی انتخاب می کنند. عینک های مردانه دارای خطوط صاف و با ساده ترین طراحی است.

برای جذابیت بیشتر و جلوه ای شایسته عینک های آفتابی در هفت رنگ اصلی تولید و عرضه شد. کارایی اصلی این مدل ها یکسان است هدف تمام مدل ها حفاظت چشم در مقابل نور و اشعه فرا بنفش خورشید است  البته باید توجه داشته باشید که هر رنگ ویژگی خاص خود دارا می باشد.

با شناخت کامل از ویژگی های ظاهری خود از جمله؛ رنگ پوست، رنگ مو و غیره باعث ایجاد شدن هرچه بیشتر تعادل در صورتتان شوید و ‌انتخابی شایسته و زیبا داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا