اخبار گوناگون

قیمت بطری پلاستیکی فانتزی کوچک

برای مصارفی مانند عطاری، عرقیات و روغن کشی از بطری پلاستیکی دو لیتری استفاده می شود و همچنین این بطری در این حجم در انواع مایع ظرفشویی و مایع دستشویی نانو نیز به چشم می خورد. این کالا اغلب به صورت استوانه یا به شکل های دیگر تولید می شود که هر کدام کاربردی دارند و با توجه به نیاز خریداری می شود.

بطری های پلاستیکی توسط دستگاهی به نام بادکن پریفرم تولید می شود که این دستگاه به صورت دستی و تمام اتوماتیک وجود دارد. این بطری ها معمولا به صورت عمده و در بسته های ۱۰۰ تایی وجود دارد.

نوشته های مشابه

قیمت بطری پلاستیکی

شاید در بازار خرید بطری پلاستیکی نیم لیتری قیمت مشخصی نداشته باشد و عوامل زیادی بر برنوسان قیمت آن تاثیر بگذارد. این بطری کوچک در انواع شاین، دسته دار، شش گوش، کتابی، وس، سوپر پلاس و … تولید می شود که تنوع زیادی دارد.

جنس بعضی از این بطری ها به قدری زیاد است که در برابر ضربه مقاومت خود را از دست نمی دهند و قیمت بطری پلاستیکی مناسب بوده و سایت های معتبر بطری نیم لیتری با کیفیت عالی را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. قبل از خرید تحقیقات لازم را در مورد کیفیت و قیمت انجام دهید تا خریدی مطئمن انجام دهید.

برای ظرف ترشی مخلوط و خیار شور بطری پلاستیکی ۱۰ لیتری بسیار مناسب است. این بطری ها در مصارف صنعتی هم مورد استفاده قرار می گیرند. این کالا اغلب به صورت شفاف تولید می شود و امکان مشاهده داخل این بطری وجود دارد.

بطری پلاستیکی

پس از آشنا شدن انسان با فراورده ها و مشتقات نفت، روند استفاده از محصولاتی مانند بطری پلاستیکی کتابی شیب تندی پیدا کرده و امروزه کمترین محصولی را می توان پیدا کرد که در تهیه، تولید، بسته بندی و توزیع آن از مواد پلاستیکی استفاده نشده باشد.

بطری پلاستیکی اولین بار در حدود ۸۰ سال پیش به دنیا معرفی شد. ابتدا این بطری ها از قیمت بالایی برخوردار بودند و به همین دلیل استفاده چندانی از آن ها به عمل نمی آمد.

بطری پلاستیکی فانتزی

به تدریج و با امکان استفاده از پلی اتیلن متراکم، قیمت تمام شده بطری پلاستیکی فانتزی به شدت کاهش پیدا کرد و به علت سهولت استفاده و وزن پایین تر، جایگزین بطری های شیشه ای در صنایع غذایی شدند.

به دلیل تنوع کاربرد، امروزه اشکال بسیار متنوعی از بطری های پلاستیکی تولید و عرضه می شوند که تعدادی از آنها به شرح زیر  می باشد:

  • بطری پلاستیکی فانتزی
  • بطری پلاستیکی کوچک
  • بطری پلاستیکی استوانه ای
  • بطری پلاستیکی بزرگ
  • بطری پلاستیکی لوکس

فروش بطری پلاستیکی کوچک

بطری پلاستیکی در اکثر خانه ها یافت می شود که از آن ها معمولا برای نگهداری مواد غذایی یا مواد نوشیدنی و یا مایعات کاربردی استفاده می شود. یکی از بطری های پلاستیکی که امروزه مورد تقاضای بسیاری از افراد قرار گرفته است و با اسقبال خوبی از افراد روبرو شده است، بطری پلاستیکی کتابی دارویی است که در مدل های گوناگونی تولید و در بازار ارائه می شوند. این بطری ها در اندازه های بسیار مختفی برای استفاده های مختلف در بازار به فروش می رسد که اکثر آن ها از کیفیت خوبی برخوردار می باشند.

قیمت بطری پلاستیکی کوچک

حتی برخی از این بطری ها در نوع یکبار مصرف به تولید می رسند که قیمت بطری پلاستیکی کوچک از لحاظ قیمت سطح پایین تری نسبت به نوع با کیفیت آن برخوردار می باشند. به طور معمول این بطری ها در رنگ های تیره و قهوه ای تولید می شوند که نمایانگر کیفیت خوبی نمی باشد. امروزه این بطری ها در رنگ های شفاف و بی رنگ طراحی می شوند تا در صورت کثیفی به زودی تمیز شوند و از این طریق امکان رسیدن آلودگی به محتویات درون بطری وجود نداشته باشد. یکی از قابلیت های این بطری ها امکان شستوشوی آن ها می باشد که توصیه می شود هر چند وقت یکبار این بطری ها را به طور دقیق ضد عفونی کرده و بشویید.

کارخانجات صنایع پلاستیک و شرکت های تولید مواد پلاستیکی انواع بطری پلاستیکی قهوه را در اندازه های مختلف و جهت کارکردهای متنوعی به تولید می رسانند. این شرکت ها محصولاتی که برای نگهداری مواد خوراکی ساخته می شود را تحت شرایط بهداشتی و با نظارت کامل و دقیق اپراطورها و ناظرین بهداشت به انجام می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا