اخبار گوناگون

کولر گازی ال جی

کمپانی بزرگ ال جی در سال ۱۹۵۸ با کمک مدیری موفق و کاربلد «کو این هوی» بنیان گذاری شد. کمتر کسی است که این برند بی نظیر را نشناسد، در ابتدا ال جی کار خود را با تلویزیون و وسایل صوتی تصویری آغاز کرد، اما اکنون در همه ی زمینه ها فعالیت میکند از جمله؛ موبایل، تبلت، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و ….

کمپانی ال جی از ابتدای شروع فعالیتش نسبت به کیفیت محصولاتش اهمیت خاصی قائل بود که این موضوع سبب شده است انتخاب اول همه‌ی خریداران این برند باشد. اولین نامی که این شرکت برای خود برگزید گلدستار بود و در کره به تولید محصولات الکترونیکی خانگی می‌پرداخت. ال جی یک شعار معروف دارد که معمولا برروی صفحه‌های تلویزیون ال جی هنگام روشن شدن نمایان می‌شود که این شعار «زندگی خوب است» می‌باشد. همه‌ی کسانی که از محصولات ال جی استفاده می‌کنند شاهد پیشرفت و تغییرات این محصولات هستند که این کمپانی دائم درحال بروز رسانی تولیداتش می‌باشد.

ویژگی‌های تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های هوشمند ال جی این قابلیت را دارند که به وای فای متصل شوند و به راحتی به فضای اینترنت دسترسی داشته باشید. به مراتب هنگامی که به اینترنت متصل بشوید میتوانید بازی و برنامه مورد نیازتان را دانلود کنید و همچنین ایمیل‌هایتان را چک کنید. البته اگر شما تلویزیونی با این ویژگی نیاز دارید باید کمی بیشتر از سایر تلویزیون‌ها هزینه کنید. تلویزیون‌های ال جی در مدل های قاب دار و بدون قاب به بازار عرضه می‌شود. هرکدام از مدل های تلویزیون ال جی زیبایی‌های خود را دارد که مشتریان را به خود جذب می‌کند و برای هر مدل سلیقه‌ای این برند تلویزیون تولید کرده است.

یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی تلویزیون‌های ال جی کیفیت فوق العاده آن است که هیچ کس منکر این موضوع نمی‌شود. در تلویزیون ال جی چهار مدل کیفیت وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم:

کیفیت SD

در کیفیت  SDتلوزیون‌ ال جی تصاویر به صورت ناهموار و گوشه دار نشان داده می‌شود. به مراتب فیلم یا تصاویری که در این تلویزیون ال جی مشاهده میکنیم از کیفیت پایینی برخوردار است.

واژه‌ی SD مخفف کلمه‌ی انگلیسی Standard Definition می‌باشد، یعنی در طول تلویزیون ۵۷۶ و در عرض تلویزیون ۷۲۰ پیکسل به کار برده شده است. از این نوع تلویزیون ال جی در زمان‌های قدیم، زمانی که فلش وجود نداشت و با CD و DVD با دستگاه های  Playerفیلم یا عکس مورد نظرمان را تماشا می‌کردیم. البته ناگفته نماند هنوز از این مدل صفحه نمایش در بعضی از مشاغل استفاده می‌شود.

کیفیت HD

کلمه‌ی HD مخفف کلمه‌ی انگلیسی High Definition به معنای کیفیت بالای تصویر می‌باشد، کیفیت اچ دی در تلوزیون ال جی به معنای کیفیت بالاتر نسبت به تلویزیون های قدیمی‌تر به اصطلاح  SDاست.
در تلوزیون ال جی با کیفیت اچ دی ۱۰۸۰ پیکسل در طول و ۷۲۰ پیکسل در عرض نمایشگر قرار داده شده است. هدف نمایشگر ال جی با کیفیت اچ دی این است که تصاویر را با کیفیت بهتر برای شما به نمایش بگذارد. شما هنگامی که در نمایشگر بزرگ، دو کیفیت اچ دی و اس دی را باهم مقایسه کنید، آن موقع متوجه اختلاف بزرگ این دو کیفیت می‌شوید.

کیفیت فول HD

در این مدل از کیفیت نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت و بسیار واضح هستیم. این مدل، کیفیت بهتری نسب به اس دی و اچ دی دارد. فول اچ دی به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر و فیلم‌هایی با جزئیات بالا و دقیق مشاهده کنید. البته باید بدانید که اگر میخواهید از کیفیت فول اچ دی بهرمند شوید باید هم تلویزیون و هم فیلم و عکسی که میخواهید مشاهده کنید هر دو فول اچی دی باشند.

اگر میخواهید فیلم وسریال ها را در تلویزیون ال جی با کیفیت فول اچ دی مشاهده کنید باید از رابط HDMI استفاده کنید.

کیفیت ۴K

در این مدل از تلویزیون‌های ال جی با کیفیت بسیار عالی رو به رو هستیم، یعنی کیفیت صفحه نمایش چهار برابر بهتر ازکیفیتFull HD  می‌باشد. از زمانی که این مدل تلویزیون‌ها وارد بازار شدند صنعت تلویزیون به طور کامل متحول شد و کمتر کسی است که برای خرید تلویزیون ال جی با کیفیت۴K  شک داشته باشد. در این مدل تعداد پیکسل ها از مدل‌های قبلی بیشتر است به طوری که ۴۰۹۶ پیکسل در طول و ۲۱۶۰ پیکسل در عرض این تلویزیون ها وجود دارد. فیلم‌هایی که با کیفیت ۴K هستند از حجم بسیار بالایی برخوردار هستند.

مدل های مختلف تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های ال جی انواع مختلفی دارد که در حال حاضر دو مدل این این تلویزیون‌ها مورد توجه خاصی قرار گرفته‌اند.

تلویزیون نانوسل ال جی

تلویزیون نانوسل ال جی جدیدترین نوع تکنولوژی می‌باشد که کمپانی ال جی رونمایی کرده است و برروی محصولاتش استفاده می‌کند. در این مدل از تلویزیون ها رنگ‌های تصویر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ما تصاویر را بسیار بهتر و قوی‌تر از قبل مشاهده می‌کنیم. برای تماشای تلویزیون نانوسل ال جی نیاز نیست که در زاویه‌ی خاصی قرار بگیریم تا صفحه تلویزیون را بهتر مشاهده کنیم و اگر در هر زاویه ایی تصویر را نگاه کنیم از کیفیت تصویر و رنگ های صفحه نمایش کاسته نمی‌شود.

در تلویزیون نانوسل ال جی از پردازشگرهای  ۲ND GEN A7استفاده شده است که باعث نمایش تصویری جذاب به مخاطب میشود. از مهم ترین ویژگی تلویزیون نانوسل ال جی باید به کیفیت بی نظیر و همچنین صدای Dolby Atmos باید اشاره کرد. وقتی ما تلویزیونی را با صدای Dolby Atmos می‌شنویم دقیقا این احساس را میکنیم که در سینما نشسته‌ایم و همه‌ی رویدادهای داخل فیلم را به طور واضح حس میکنیم گویا همه چیز در کنار خودمان در حال رخ دادن است. کمپانی ال جی تلویزیون های نانوسل را در سایزهای مختلف وارد بازار کرده است و ما می‌توانیم تهیه کنیم.

تلویزیون نانو ال جی

تلویزیون نانو ال جی همانطور که از نامش پیداست از زیر مجموعه تلویزیون‌های نانوسل ال جی می‌باشد.
به طور کلی این سری تلویزیون‌ها از تولیدات درجه یک و خوب کمپانی ال جی می‌باشند. در تلویزیون نانو ال جی رنگ دانه‌های سیاه و سفید به اندازه کافی و مناسب وجود دارد و همین موضوع سبب میشود که در محیط‌های تاریک به راحتی صفحه نمایش پیدا و واضح باشد. طراحی ظاهری این مدل تلویزیون‌ها بسیار ساده می‌باشد.

خرید تلویزیون ال جی

برای خرید تلویزیون ال جی باید به یک سری نکات توجه کرد و از مهم ترین این نکات انتخاب مرکزی معتبر برای تهیه تلویزیون می‌باشد. شما برای خریدی مطمئن میتوانید به سایت ویکی بانه مراجعه کنید، این سایت علاوه بر انواع مختلف تلویزیون ال جی، سایر لوازم خانگی را برای ارائه به مشتریان فراهم کرده است که شما میتوانید با خیال راحت به این سایت برای خرید محصول مورد نیازتان مراجعه کنید. خرید تلویزیون موضوع ساده و پیش پا افتاده ای نیست که ما بخواهیم به راحتی از این موضوع بگذریم، باید اول نیازمان را برسی کنیم که به چه مدل تلویزیون ال جی نیاز داریم و کدام مدل برای استفاده ما مناسب است و بعد برای خرید اقدام کنیم.

گارانتی تلویزیون ال جی

گارانتی محصولات ال جی در ایران زیر نظر مجموعه گلدیران می‌باشد، البته فقط در صورتی که محصول اصل باشد شامل این گارانتی می‌شود.

سخن پایانی

برند ال جی یکی از برندهای معتبر می‌باشد و قطعا از نظر کیفیت انتخاب خوبی میتواند برایتان باشد، ناگفته نماند که خوب بودن این محصول به این معنی نیست که هیچ وقت مشکلی برایش پیش نمی‌آید و قطعه ای از این محصول خراب نمی‌شود، بستگی به نوع نگهداری تلویزیون دارد که چقدر عمر مفید می‌کند. هرگاه برای تلویزیون اتفاقی افتاد و نیاز به تعمیرات داشت میتوانید از نمایندگی‌های این محصول برای تعمیر، راهنمایی و کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا