اخبار گوناگون

خرید سینی چوبی سنتی دسته دار عمده

مهمان نوازی در ایران از کهن ترین و اصیل ترین آداب می باشد که معمولا در ظرفهایی بسیار شیک صورت می گیرد و امروزه سینی چوبی خام، یکی از زیباترین مدلها برای پذیرایی چایی و یا گاها شربت و شیرینی می باشد که به مهمان نیز حس و حالی عالی می دهد زیرا ظروف تاثیر مستقیم بر هر چه دلچسب تر شدن غذا و نوشیدنی دارند.

آنها در طرحها و مدلهای بسیار زیبا در ابعاد مختلف با چوبهایی متنوع ساخته می شوند که نوع چوب آن تعیین کننده کیفیت آن است از جمله مزیتهای مهم سینی چوبی گرد بزرگ و سینی چای چوبی این است که اگر نکات شستشو و نگهداری آنها را به درستی رعایت بشود و نیز از جنس چوبی بسیار با کیفیت بوده باشد، دارای دوام و طول عمری بسیار بالا می باشند.

نوشته های مشابه

از جمله چوبهایی که از آنها این ظروف ساخته می شوند می توان به راش، رابر، بامبو، گردو و غیره اشاره کرد.

سینی چوبی دسته دار

یکی از روشهای بسیار خلاقانه و البته مقرون به صرفه استفاده از سینی چوبی دسته دار و سبد حصیری در منزل می باشد که علاوه بر آنکه با جلوه زیبا خود، دکوراسیون خانه و از جمله پذیرایی را به کلی تغییر می دهد کار شما را نیز بسیار راحت کرده است.

با استفاده از این سینیها طبیعت را به خود دعوت کرده اید و از آنجا که هیچ گونه ضرری ندارند پس می توان گفت حافظ سلامتی شما نیز هستند.

آنها که در اندازه های گوناگون تولید می شوند بیشتر برای سرو سالاد، میوه و سبزیجات  می باشند که کیفیتی درجه یک را نیز دارند و این سینی زیبا مشکل اردو خوریهای سابق را ندارد و بسیار نرم و راحت با چرخش ۳۶۰ درجه با پایداری بالا و بدون هیچ گونه صدای اضافه ایی می چرخد.

سینی چوبی عمده

عده ای برای پیک نیک رفتن از این محصول استفاده می کنند زیرا در اثر ضربه و فشار نمی شکنند و دارای وزنی سبک می باشند و به آسانی جا به جا می شوند و همچنین یک سبد از هر لوازمی که در سفره شام و یا ناهار خود مورد نیاز است را می توان پر کرد و با دیگر وسیله های آشپزخانه درهم نمی ریزد.

آلودگی های روی این محصول را می توان به راحتی با دستمال پارچه ای پاک نمود و سپس با اسکاج نرم و کمی مایع ظرفشویی سطح آن را شست و سپس آبکشی نمود برای افزایش طول عمر این محصول سعی کنید فوری خشک کنید و یا اگر ضخامت بالایی دارد در معرض مستقیم نور خورشید قرار دهید.

سینی چوبی عمده

شما می توانید در بالکن یا تراس آپارتمان خود یک میز قهوه کلاسیک برای خود درست کنید که روی آن از سینی چوبی عمده استفاده کنید تا نمای بیشتری داشته باشد و در دور همی و مهمانی های دوستانه یک پذیرایی منحصر به فردی داشته باشید به طور مثال میوه را خرد شده را یک قسمتی از آن بریزید و در قسمت دیگر از انواع شکلات های رنگارنگ پر کنید خواهید دید که چگونه افراد را به سمت نوش جان کردن این مواد خوراکی سوق می دهد.

این محصول را در موارد مختلف مصرف می کنند زیرا علاوه بر ظاهر شیک به دلیل اینکه دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد و ماندگاری بالایی دارد و از این محصول برای نگه داری انواع گیاهان و گل های زینتی آپارتمان ها استفاده می شود زیرا نسبت به جنس سرامیکی سبک تر هستند و به راحتی جا به جا می شوند و همچنین با دیگر لوازم سالن و اتاق خواب ها به راحتی ست می شوند.

سینی چوبی طرح سنتی

در خصوص سینی های چوبی سنتی موضوع متفاوت از سبک جدید است اما امکان تلفیق دارد و در خانه های سبک سنتی معمولا شاهد فرش های دست بافت لاکی رنگ، استکان های کمر باریک طرح قجری در کنار سماور ذغالی برنجی، تابلو های نقاشی خط و پرده های گیپور سفید هستیم، در این فضا این سینیها خصوصا در مدل های حوض کاشی فیروزه ای بسیار تناسب ایجاد می کند و هارمونی دارد.

سینی چوبی سنتی

با نگاهی گذرا به بازار لوازم خانگی متوجه می شویم که استفاده از طرح سنگ مرمریت با استقبال خوبی مواجه شده و ما انواع سینی چوبی سنتی، قابلمه، فنجان و دیگر وسایل را در این طرح مشاهده می کنیم و سنگ مرمر به خودی خود دارای یک طرح ساده اما بسیار منحصر به فرد و جذاب است که افراد را علاقمند به استفاده از آن در سبک و متریال خانه ی خود می کند.

تمامی این ها زمانی به چشم می آید که یک نظام کلی در چیدمان، سبک دکوراسیون داخلی و وجود این نوع اکسسوری و دکوریجات مناسب در فضا ایجاد و فراهم شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا