اخبار گوناگون

معرفی فواید آرد سوخاری نان باگت برای قناری

هنگام تهیه آرد سوخاری رنگی می توان از نان باگت نیز استفاده کرد و با نان های دیگر فرق آنچنانی ندارد. نان باگت ها را به چند تکه تقسیم کرده و در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد، داخل سینی که از قبل کاغذ روغنی انداخته نان ها را قرار داده همچنین مانند روش قبل هر چند مدت یکبار نان ها زیر و رو کنید تا به خوبی همه قسمت آن برشته شود و پس آز آن که این مرحله به اتمام رسید صبر کنید تا نان ها از داغی افتاده و درون نایلون یا غذا ساز، آن ها را خرد کنید. بهتر است بعد از خرد شدن مجدد آن را داخل فر گذاشته تا کاملا رطوبت آن از بین برود.

آرد سوخاری نان باگت

نوشته های مشابه

شما می توانید همچنین خودتان در منزل به تهیه آرد سوخاری نان باگت بپردازید پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید. برای تهیه آرد سوخاری می توان از نان لواش ویا حتی نان بربری مورد استفاده قرار داد، همچنین می توان حتی از نان هایی که خمیر هستند استفاده کرده و طبق سلیقه خود ادویه ها را کمتر و بیشتر ترکیب کنید.

ابتدا به یک تابه نیاز داشته که روی حرارت ملایم قرار داده تا گرم شده سپس نان مورد نظر را به چند قسمت تقسیم کرده که راحت تر خشک شوند و حتما هر چند مدت یکبار نان ها را تکان داده تا به خوبی تمام آن به طور یکنواخت برشته شده و حدودا بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه این کار زمان می برد پس از این مرحله اجازه دهید نان ها خنک شوند و داخل پلاستیک ریخته و با وردنه یا گوشتکوب به آرامی شروع به خرد کردن کنید.

آرد سوخاری برای قناری

همان گونه که بیان شد آرد های سوخاری برای قناری ها با آرد سوخاری که از فروشگاه ها و سوپر مارکت ها تهیه می شود و برای مصارف انسانی بوده متفاوت است وبه دلیل وجود ترکیباتی که دارد میتواند بسیار برای پرنده های شما مضر و خطرناک باشد و استفاده از این محصول برای پرنده ها موجب ایجاد بیماری های عفونی و گوارشی می شود.

آرد سوخاری مخصوص پرنده از با کیفیت ترین آرد تشکیل شده است و فاقد هرگونه مواد افزودی مضر مانند نمک، شکر و روغن می باشد.

آرد سوخاری برای قنادی

آرد سوخاری برای قنادی باعث خوش بو شدن جیره می شود، گاهی ممکن پرنده های شما از بوی نامطبوع تخم مرغ راضی نباشند و از این محصول استفاده نکنند و از آن جایی که پرنده ها باید تمام مواد مغذی مورد نیاز روزانه ی خود را دریافت کنند شما میتوانید از آرد سوخاری که بو و مزه خوبی روی غذا های تخم مرغی ایجاد می کند استفاده کنید.

پودر سوخاری جدید موجود در بازار اغلب از آرد گندم تولید می شوند و این محصول سرشار از نشاسته که یک منبع قوی از کربوهیدرات ها می باشد در این محصول وجود دارد.

تغذیه قناری ها را به این صورت میتوان تقسیم کرد که:

۱- تغذیه در دوران بدو تولد یا همان جوجگی که اصولا قبل از ۵۰ روزگی را گویند.

۲- تغذیه پرنده در دوران بلوغ و رشد.

۳- تغذیه در دوران تو لک رفتن یا اصولا همان پر ریزی.

قناری تا ۶۰ روزگی به غذای نرم نیاز دارد و باید روزی ۲ مرتبه به آن ها داده شود.

آرد سوخاری فواید

آرد سوخاری از ترکیب چند ماده غذایی مفید که خود دارای خواص هستند تولید میشود، آرد سوخاری دارای فواید بسیاری است. از این آرد برای تغذیه نرم استفاده میشود مثلا در تغذیه تخم مرغی و سیب زمینی آبپز از آرد سوخاری برای گرفتن رطوبت این مواد استفاده میشود.

استفاده از آرد سوخاری خانگی پولکی بسیار آسان است شما میتوانید ماده غذایی دلخواهتان را پس از مزه دار کردن به آرد سوخاری آغشته کرده و در روغن داغ به مدت ۱۵ دقیقه سرخ کنید و از طعم آن لذت ببرید.

فواید آرد سوخاری

آرد های سوخاری میتوانند شامل ذرت، پودر پیاز، نشاسته و… باشند که این موارد همگی سبب طعم دهی و عطر عالی به مواد غذایی می شود و همچنین فواید آرد سوخاری بیشتر می شود.

شاید برای شما هم جای سوال باشد که آرد سوخاری چاق کننده است یا نه؟

این روزها اکثر مردم بر این باورند که مصرف نان خشک یا آرد سوخاری باعث کاهش وزن و لاغری میشود و افراد چاق با اضافه وزن بالا در رژیم غذایی خود از نان های خشک و سوخاری برای احساس سیری در خود استفاده میکنند ولی این تفکر صحیح نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا