اخبار گوناگون

طناب کنفی پنبه ای تزئینی اصفهان

کی از مهم‌ترین تجهیزات برای انجام عملیات ساختمانی طناب می ‌باشد این محصول در انواع کنفی، پنبه‌ای، الیاف و پلاستیکی تولید و روانه بازار فروش می ‌شود کارخانجات بسیاری این محصول را به ‌صورت گسترده و با کیفیت بالا تولید و عرضه می ‌کنند در صنابع ساختمانی استفاده این تجهیزات بسیار زیاد است و علت آن کارایی فوق ‌العاده بالایی است که در ‌و ساز و سایر به کار می آید.

نوع پنبه ‌ای و نوع کنفی پرفروش‌ترین انواع طناب می‌ باشند هرچند در مقایسه کیفیت و استحکام و مقاومت باید اذعان کرد که جنس کنفی طناب بسیار بادوام‌تر از نوع پنبه‌ای آن می ‌باشد و به ‌همین دلیل از فروش بسیار بیشتری نیز در بازار برخوردار است این تنها به‌ خوبی و بر اساس نوع کاری که قرار است انجام دهید مورد استفاده قرار می‌ گیرند و اگر برای حمل ‌و نقل و بلند کردن اجسام سنگین نیاز به طناب دارید باید از انواع محکم و مقاوم آن و یا از طناب ضخیم خریداری کنید ولی برای کارهای ابتدایی می‌ توانید از انواع معمولی و ساده طناب استفاده کنید.

نوشته های مشابه

طناب کنفی پنبه ای

طناب پلاستیکی و الیاف نیز وجود دارد که در گذشته به ‌عنوان رخت بند در حیاط خانه ‌ها از آن استفاده می‌ شد که ساختاری متفاوت از طناب کنفی پنبه ای دارد نگهداری از طناب بسیار در عمر این تجهیزات اثرگذار است قرار دادن آن در آفتاب سوزان به ‌صورت مداوم و طولانی‌ مدت باعث پوسیده شدن و از بین رفتن آن می‌ شود همچنین قرار دادن آن در رطوبت و آب نیز باعث از بین رفتن و پایین آمدن کارایی این محصول می شود.

بهتر است طنابها را در پلاستیک یا نایلون قرار داده و در جای خشک و خنک نگهداری کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید البته به‌ خودی ‌خود پس ‌از مرور سا‌ها این طناب قدرت استحکام اولیه را ندارد و بهتر است از انواع جدید آن استفاده کنید.

طناب کنفی تزئینی

همانطور که گفته شد طناب کنفی یک رشته ی دراز به هم تابیده شده است و برای جا به جایی مصالح ساختمانی و تولید وسایل تزیینی همچون گلدان خاتم کاری و قاب عکس و غیره کاربرد دارد.

طناب کنفی یک متریال ارزان‌ قیمت است که می ‌توانید با آن دکوراسیون داخلی خانه خود را زیبا کنید و همچنین می ‌دانید که کنف دوستدار طبیعت است و با کمترین قیمت می توانید زیباترین نوع دکوراسیون را برای خانه خود ایجاد کنید.

همچنین از طرحهای گرافیکی در طراحی داخلی فضاهای سنتی استفاده می شود مانند رستورانهای سنتی کافه های سنتی و حتی اتاقهای بازی کودکان کاربرد دارد.

طناب کنفی تزیینی

کنف در رنگهای متفاوت قطرهای مختلف ساخته و به بازار عرضه می شود و شما می توانید بسته به نیاز خود از طناب کنفی تزئینی استفاده کنید و اگر از رنگ اصلی طناب کنفی یا همان سفید خوشتان نمی آید و رنگ شادتری نیاز دارید می توانید طناب کنف رنگی و شاد خریداری کنید و از طنابهای کنفی می توانید برای تزیین لوستر اتاق‌خواب خودتان استفاده کنید یا آن را دور آباژور چوبی اتاق خود بپیچید و با کمی خلاقیت اتاق خود را بسیار زیبا کنید همچنین طناب کنفی در صنعت دکوراتیو کاربرد بسیار زیادی دارد و با ظاهر ساده خود طراحی وسایل را بسیار زیبا می کند فقط کافی‌ است کمی خلاقیت داشته باشید و کمی حوصله به خرج بدهید همچنین از طناب کنفی می توانید زیر لیوانیهای بسیار زیبا بسازید و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که یک تکه مقوا را گرد ببرید و طناب کنفی را دور آن بپیچید و با کمی چسب به آن بچسبانید.

شما برای خرید طنابهای کنفی ساختمانی تزئینی و رنگی می توانید به سایت ما مراجعه و با پر کردن فرم مربوطه نسبت‌ به خرید طناب کنفی مورد نیاز خودتان اقدام کنید کارشناسان ما در سریع‌ ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مربوط را در اختیارتان خواهند گذاشت موفق و پیروز باشید.

طناب کنفی اصفهان

از طناب کنفی ساختمانی به علت این که از استحکام بالایی برخوردار می باشد در شهرهایی مانند اصفهان، تهران به فروش می رسد.

در این مطلب می خواهیم برای شما نحوه ی تولید و رنگ کردن طناب کنفی را توضیح دهیم.

در ابتدا باید کنفها را اندازه گیری کرد و از مقاومت آنها مطمئن شد و وقتی از مقاومت کنفها مطمئن شدند در مرحله ی بعد ریسمانها را در دستگاه هایی مخصوص طناب قرار می دهند و وقتی این ریسه ها در دستگاه قرار گرفتند در سایز و ابعادهای مختلف تبدیل می شوند.

طناب کنفی اصفهان

وقتی که طناب ورزشی کنفی در دستگاه ساخته شد بسته بندی می شود و بسته بندی طنابها به دو صورت کلاف یا توپ است و همچنین یکی از ویژیگی های طناب کنفی اصفهان این است که از رطوبت برخوردار است و در هنگام رطوبت و گرد و خاک مقاومت نشان می دهد.

نکته: اندازه ی ریسه ها با توجه به کاربرد آن متفاوت می باشد و هر چقدر که اندازه بیشتر شود وزن طناب هم بیشتر می شود.

افراد برای این که طنابها را رنگ کنند در مرحله ی اول باید رنگی که برای طناب می توان استفاده کرد یعنی پودر و مایع تهیه می کنند و در یک ظرف که از آب پر می باشد طنابها را باز می کنند و در داخل ظرف قرار می دهند و برای این که رنگ طبیعی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا