اخبار گوناگون

تولید پارچه داکرون مشکی بهاره

امروزه با پیشرفت صنایع نساجی و تولیدات مختلف کارخانه ها تولید پارچه های داکرون و پارچه ژاکارد را انجام می دهند این نوع محصولات به گونه ای هستند که از الیاف مصنوعی تولید می شوند و می توانند در تولیدات مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

این محصول تولید شده از جنس پلی استر ویسکوز می باشد و به دلیل سبکی و ضد چروک بودن گزینه مناسبی برای انواع پارچه های تابستانی می باشد البته رنگ بندی در این نوع محصولات نیز متنوع بوده و از کیفیتهای بالای رنگ برخوردار می باشند همانطور که گفته شد این نوع محصولات می توانند برای استفاده در صنایع پوشاک و البسه کاربرد فراوانی داشته باشند و دارای خصوصیات مختلفی هستند.

نوشته های مشابه

تولید پارچه داکرون

صنایع نساجی در زمینه تولید پارچه داکرون و پارچه ژاکارد مجلسی فعالیت عمده دارند و به صورت عمده این محصولات را تولید می کنند هرکدام از این نوع محصولات با توجه به نوع طرح و رنگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد از این محصول برای تولید انواع پوشاک و البسه فرم مدارس استفاده می شود مدتهای زیادی است که فرم مدارس باید یکدست و مانند هم باشد.

به همین دلیل با تنوع رنگ این محصولات برای فرمهای دخترانه و پسرانه استفاده می شود و هرمدرسه ای با این نوع فرم مشخص می شود با توجه به ساخت تولید این نوع محصول و کیفیت بالای پارچه ها دورتر خراب شده و می توانند در طول سال تحصیلی از آنها استفاده شود این امکان برای تولیدی ها فراهم است تا بتوانند نمونه های مختلف این محصول را تهیه کرده و برای تولیدات مختلفی استفاده کنند.

پارچه داکرون بهاره

کیفیت و نوع پارچه ها باعث شده تا هر کدام از آنها را در انواع مختلف پوشاک به کار بریم که پارچه داکرون بهاره نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشد پیشتر گفتیم که انواع پارچه و مخصوصا این پارچه داراری کاربردهای مختلفی می باشند به دلیل جذب بالای رطوبت در انواع محصولات کالای خواب مانند روتختی مخمل ساده روکش بالشت ها تشکها از داکرونها استفاده می شود.

یکی از پارچه های که در روکش مبلمان از آن استفاده می کنند داکرونها می باشند از عمده استفاده هایی که در صنعت پوشاک از این نوع پارچه می شود این است که به دلیل خنکی و تنوع رنگ در دوخت انواع پیراهن مردانه نیز کاربرد دارد اغلب شومیزها که این روزها بسیار مد شده و در بین خانمها بسیار محبوب شده که از آن در انواع مهمانیهای رسمی و غیر رسمی استفاده می کنند از داکرونها دوخته می شود.

پارچه داکرون بهاره

به طور کلی تمامی پارچه منسوجات را تشکیل می دهند که داری طیف وسیعی از انواع مدلها و جنسها می باشد و پارچه داکرون بهاره یکی از پارچه های دوست داشتنی می باشد که طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است با داکرونها حس خنکی را در روزهای گرم سال تجربه کنید.

در بهار و تابستان مانتو خنک و لطیف از جنس داکرون بهاره را به تن کنید تا گرمای هوا شما را اذیت نکند لازم به ذکر است که از داکرون نوعی حریر نیز تولید می کنند که در دوخت برخی از پرده ها از آنها استفاده می کنند.

افراد دوست دارند در هنگام خواب لباسهای خنک و راحتی را به تن کنند که بهتر است از داکرون برای دوخت انواع آنها استفاده نمایید ورزشکاران نیز از افرادی هستند که دائما باید لباسهای خود را بشویند که این امر سبب خراب شدن لباسهای آنان و پرداخت هزینه های اضافی می شود که بهتر است لباسهای خود را از جنس داکرون تهیه کنند که در مقابل شستشو بسیار مقاومند و تا مدتها می توانند از لباس مورد علاقه خود استفاده کنند.

پارچه داکرون مشکی

تمامی مواردهایی که برای شما در مورد کاربرد و خصوصیات خوب این پارچه نام می بریم گوشه ای از صفات خوب این محصول می باشد علاوه بر آن پارچه داکرون اصفهان مشکی می تواند از دیگر محصولاتی باشد که برای شما از تمامی جوانب عالی بوده و همچنین کاراییهای خوبی دارد.

این پارچه ها در صورت استفاده نشدن در جای مرطوب کپک نمی زنند و می توانید از آنها در مدت زمان زیادی استفاده داشته باشید.

ما به علت تمامی مواردی که پیش تر به آن پرداختیم از این پارچه در تولید بیشتر محصولات می توانیم استفاده کنیم و شما می توانید با توجه به نیاز خود این محصولات را خریداری کنید.

پارچه داکرون مشکی

در تولید بیشتر پیراهنهای مردانه از پارچه داکرون مشکی استفاده می شود به سبب اینکه این محصولات الیافهای ابریشمی دارند همین موضوع می تواند در تعیین کیفیت این محصول نقش زیادی را ایفا کند و شما بتوانید از این محصولات در تناژهای بسیار بالا خریداری کنید.

این پارچه در برابر مواردی مانند کپک و سایش بسیار مقاوم می باشد و شما می توانید از این مدل محصول در مواردهای بسیار متعددی کمک بگیرید و از آن نیز استفاده داشته باشید.

این مدل پارچه به علت مواردی که در تهیه آن بکار رفته نمی تواند موادهای مایع مانند رطوبت را به خود جذب کند و به همه علت جذب پذیری آن بسیار کم می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا