بورساخبار بورس و اقتصاد

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده تپسی

تپسی سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کرد.

به گزارش فیماچارت و به نقل از سایت کدال:

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-065 مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس محله سعادت آباد، خیابان گلستان، خیابان باغستان، پلاک ۲، طبقه دوم، واحد جنوب شرقی،کدپستی ۱۹۹۸۶۳۵۸۲۰ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
سایر موارد
توضیحات:
قرائت و استماع گزارش توجیهی هیأت مدیره و اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۱،۱۷۰،۵۲۸،۸۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۲،۴۶۲،۵۶۶،۹۸۹،۰۰۰ ریال اصلاح ماده ۵ اساسنامه در خصوص میزان سرمایه و تعداد سهام تصمیم‌گیری در خصوص سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ‌باشد.

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :
حسب ابلاغیه شماره ۱۲۱/۱۶۶۵۴۷ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص نحوه برگزاری مجامع به استحضار می رساند برگزاری مجامع عمومی شرکتها با رعایت پروتکل های بهداشتی و داشتن کارت واکسیناسیون امکان پذیر است. همچنین، از کلیه سهامداران محترم و نمایندگان قانونی آنان درخواست می گردد جهت دریافت برگ ورود به مجمع در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ از ساعت ۹ صبح با دردست داشتن کارت ملی،کارت واکسیناسیون،وکالتنامه یا مدرک نمایندگی معتبر به نشانی: استان تهران،منطقه ۱۹،شهرستان تهران،بخش مرکزی،شهر تهران،محله سعادت آباد،خیابان گلستان،خیابان باغستان،پلاک ۲،طبقه دوم، واحد جنوب شرقی کد پستی ۱۹۹۸۶۳۵۸۲۰ مراجعه نمایند. همجنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند، می‌توانند مجمع مذکور را به صورت آنلاین از طریق لینک زیر مشاهده نمایند. لینک مشاهده مجمع : https://majma.stream1.ir/tapsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا