اخبار گوناگون

دستگیره پنجره توکار سفید بوشهر

همان طور که گفته شده استانهای زیادی در کشور به تولید دستگیره پنجره مشغول هستند که استان بوشهر یکی از شهرهای جنوبی می باشد که تولیدات گسترده ای از این محصول را در کارنامه ی خود دارد.

این محصول در انواع گوناگونی از جمله دستگیره یک طرفه و دو طرفه، دستگیره مخفی، دستگیره سوئیچی، دستگیره هتلی، دستگیره موشکی و غیره تولید شده که هر کدام جواب گوی یک نیاز و سلیقه می باشد.

نوشته های مشابه

دستگیره ی یک طرفه و دو طرفه از رایج ترین نوع این محصول بوده و برای اکثر پنجره های موجود مناسب می باشد، نوع مخفی آن هم مناسب پنجره های ریلی است که مانع از باز شدن طرف مقابل می باشد، دستگیره ی هتلی هم از امن ترین مدلها بوده که به علت نداشتن دسته و زبانه قابل باز شدن توسط کودکان نیست.

دستگیره پنجره بوشهر

البته به جز مدلهای گفته شده طرحهای خلاقانه ای هم مانند دستگیره پنجره بوشهر تولید شده که بیشتر جنبه ی لاکچری داشته و تاثیری در راحتی و استفاده از آن را ندارد، این طرحها از کمترین مواد ساخته شده اند که به علت استفاده از آلیاژها و روکشهای گران قیمت، دارای قیمتهای بیشتری نسبت به مدلهای معمول می باشند.

توجه داشته باشید که دستگیره ثابت درب  هم مانند دیگر وسایل دارای عمر مفیدی هستند و در صورت خراب شدن باید تعویض گردند، جهت تعویض بهتر است همان مدلی که قبلا روی پنجره بوده را خریداری و نصب نمایید ولی اگر قصد تعویض مدل را دارید بهتر است از یک کارشناس استفاده نمایید و این تغییرات را ایجاد نمایید.

دستگیره پنجره توکار

در برخی موارد نمونه هایی از درب و پنجره توکار وجود دارند که دستگیره ای که از انها استفاده می گردد معمولا به گونه ای است که فلزی می باشند و این مورد در عموم دستگیره ها صادق است چون بیشتر در معرض تماس با دست هساتند و چون امکان شکستگی ان وجود دارد معمولا نمونه فلزی اش که می تواند از جنسهای مختلفی چون آهنی آلومینیومی و غیره باشد وجود دارند.

دستگیره پنجره توکار

اما شمابزرگواران و دوست عزیز درخصوص تهیه این مورد از دستگیره پنجره توکار و نمونه های دیگر ان می توانید با مجموعه ما ارتباط گرفته و در این مورد کاملا انتخابهای خوب و مطمئنی داشته باشید چرا که اولین چیز در انتخاب مهم جنس و قالب و البته زیبایی منحصربفرد ان است لذا شما عزیزان می توانید در توضیح نحوه نمایندگی و تهیه و تامین این مورد با مشاوران ما ارتباط گرفته و مشاوره لازم و توضیحات لازم را جویا شوید.

دستگیره پنجره سفید

شما می توانید دستگیره پنجره را مطابق با پنجره ای که خریداری کرده اید انتخاب کنید برای اینکار می توانید به سایتها مراجعه کنید و به عنوان مثال دستگیره سفید را با طرحهای مختلفی مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

دستگیره پنجره دارای مدلهایی همچون یک طرفه، دوطرفه، مخفی، سرویسی، سوئیچی و غیره است که هر کدام دارای ویژگیهای خاصی است به این صورت که در مدل یک طرفه که یکی از شناخته شده ترین نوع نیز به حساب می آید برای پنجره هایی که که یک طرفه باز می شوند و به اصطلاح لولایی هستند مناسب است و فرایند باز و بسته شدن آن از یک طرف صورت می گیرد همچنین یراق آلات در این مدل کمتر استفاده شده است و به این دلیل این مورد را دستگیره ساده نیز می نامند و قیمت آن به نسبت سایر مدلها پایین تر است.

در مورد دیگر دستگیره دو طرفه است و عملکرد آن به این صورت است که از دو طرف قابل باز شدن است و برای درب و پنجره های یو پی وی سی کاربرد دارد همچنین به دلیل اینکه قفل آن به سادگی باز می شود برای مراکزی که نیاز به امنیت بیشتری دارد پیشنهاد نمی شود.

دستگیره پنجره سفید

در مدل دیگر دستگیره که باریک دو طرفه است عملکرد آن به این صورت است که همانند نمونه بالا از دو طرف قابل باز شدن است که دارای رنگبندی های مختلف از جمله دستگیره پنجره سفید می باشد و از نظر امنیتی نیز مشابه گزینه بالایی پایین بوده و تفاوت آن در ظاهر شکلی است که باریک بوده و طرفداران خاص خودش را دارد.

دستگیره درب مخفی یکی از گزینه های مناسب برای پنجره یو پی وی سی است به این دلیل که از باز شدن لنگه پنجره دیگر جلو گیری می کند انتخاب پنجره مناسب بسته به سلیقه، اهمیت و امنیتی که انتظار دارید بر می گردد.

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای پنجره یو پی وی سی دستگیره سرویسی است که ساختار آن به این شکل است که از دو طرف باز می شود همانند نمونه های بالایی ولی با این تفاوت که در داخل قفلی تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی از داخل پنجره را قفل کنید و توجه داشته باشید که از یک طرف این دستگیره قفل می شود.

دستگیره سوئیچی نیز همانند دستگیره سرویسی است که بسیاری از افراد آن را اشتباه می گیرند عملکرد این دستگیره به این صورت است که سیلندر قفل در آن تعبیه شده و برای پنجره های یو پی وی سی گزینه خوبی می تواند باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا