اخبار گوناگون

قیمت پودر چربی خالص کلسیمی ایرانی

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم تا در باره خواص پودر چربی خالص دام صحبت کنیم اما در ابتدا با ید به این سوال پاسخ دهیم که پودر چربی دقیقا چیست در پاسخ این سوال باید گفت که استفاده از این نوع خوراک باعث می شود تا دامهای شیری که نیاز به دریافت انرژی بالایی دارند

با استفاده از این نوع خوراک می توانند با دریافت انرژی بیشتر به تولید شیر بپردازند و دلیل آن نیز این می باشد که در این دوره دامها کم تر اشتهایی به خوردن مواد غذایی دارند و می توان با انجام این کار این کمبود را پر کرد تا این دامها با انرژی بیشتری محصولی با کیفیت تر نیز تولید کنند.

نوشته های مشابه

قیمت پودر چربی خالص

  به این دلیل می باشد که از خوراکهایی با درصد چربی بالا در فصول شیر دهی استفاده می شود تا بتوانند به محصولی بهتر دست پیدا کنند قیمت پودر چربی خالص نیز کمی بالاتر از نوع های دیگر می باشد.

در این قسمت از مقاله سعی داریم تا به این سوال که کاربرد و مصارف پودر چربی خالص دام چیست پاسخ دهیم در واقع برای جواب این سوال ابتدا باید تا کار بردها و مصارف این پودر را برسی کنیم و بدانیم که به چه دلیل از این نوع خوراک برای دامها  استفاده می شود در این جا باید گفت که این پودرها برای دامهایی که در حال شیر دهی می باشند و دامهای شیری می باشند بسیار مفید می باشد چرا که با استفاده از این نوع خوراک دام و طیور می توان کمبودهای غذایی دامها و پرندگان را جبران کرد.

پودر چربی خالص دام عمده

گاوهای شیرده از آنجایی که عملکرد زیادی را از خودشان به جای می گذارند به دلیل اینکه از مشکلات و آسیبها در امان بمانند از پودر چربی استفاده می کنند لازم به ذکر است که پودر چربی نیز از نظر مواد غذایی با هم تفاوت دارند از این جهت که میزان موادهای معدنی می تواند در هر کدام متغیر باشد.

لزوم استفاده کردن از پودر چربی را در بالا توضیح دادیم و متوجه شدید که این مواد در برخی از موارد ضروری است و باید برای دام تامین شود البته باید دقت داشت که تغذیه دام باید به گونه ای باشد که از نظر کیفیت کمبودی را نداشته باشد و اگر به کیفیت آن اهمیتی داده نشود ممکن است دامتان را به دردسر بیاندازد.

پودر چربی کلسیمی

طبق نیازی که دارید می توانید پودر چربی کلسیمی را در بسته بندیهای مختلفی تهیه کنید و می توانید در بازار داخلی انواع  آن را در اندازه های عمده ای و یا در حجم کمتری خریداری کنید.

به صورت کلی دو نوع پودر چربی وجود دارد که در بالا نیز اشاره کردیم جالب است بدانید که پودر چربی دارای خواصهای بیشتری است که در بالا به برخی از آنها اشاره کردیم و به صورت کلی می تواند برای بهبود وضعیت بدنی گاو کمک کند، عوارض گرمایی را در گاو کاهش می دهد و مهم ترین آن افزایش تولید شیر است که موجب شده این پودر از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

پودر چربی خالص دام کلسیمی

مکانیسم عملکرد این پودر به این صورت است که با عبور از شکمبه و بدون ایجاد کوچک ترین مشکلی در متابولیسم آن و بدون تاثیر بر باکتریهای مفید، خود را به روده رسانده و در آنجا هضم شده و وارد خون می شود که وجود آن در گردش خون نیاز این حیوانات را به چربی و کلسیم برطرف می نماید.

از آن جایی که دام خوراک اصلی انسانها است و در تامین غذای انسانی نقش عمده ای دارد، سلامت آنها از اهمیت والایی برخوردار است که این موضوع سلامت دام در گرو تغذیه مناسب می باشد.

پودر چربی ایرانی

این روزها استفاده از پودر چربی خالص دام کلسیمی در خوراک دامها تا حد زیادی انرژی و شیردهی دام را افزایش می دهد که استفاده از این پودر به سبب داشتن سیستم گوارشی متفاوت و خاص این حیوانات است که به همین خاطر است از پودر چربی ایرانی استفاده می کنند به کار بردن مستقیم چربی و تری گلیسرید موجب اختلال در عمکرد سیستم گوارشی حیوان می شود.

عواملی چون افزایش روز افزون انسانها به غذا و سود مالی زیاد حاصل از پرورش ماهی قزل آلا سبب افول بازده روشهای سنتی تولید دام شده است که به این منظور اغلب دامداران به دنبال روشی برای تغذیه بهتر و زاد و ولد بیشتر در دامهای خود می باشند که هم دام خیلی سریع به وزن ایده آل خود برسد و هم خوراکش تامین گردد.

شرکت ما برای حل این مشکلات این سایت را طراحی کرده است که شما در هر کجای کشور که قرار دارید می توانید تنها با چند کلیک به هر میزان دلخواه این محصول را سفارش دهید و بدون هیچ دردسر و زحمت اضافه تری آن در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا