فارکس

USD/JPY با جهش بازدهی ایالات متحده به بالاترین سطح شش روزه نزدیک به ۱۴۴.۰۰ رسید.

  • ین ژاپن در بحبوحه فروش اوراق قرضه دولتی ضعیف شد.
  • فعالان بازار منتظر نشست FOMC هستند، فدرال رزرو آماده است تا نرخ بهره را ۷۵ واحد پایه افزایش دهد.
  • USD/JPY در یک روند صعودی در کوتاه مدت.

USD/JPY از زیر ۱۴۳.۰۰ به ۱۴۳.۹۲ رسید و به بالاترین سطح خود در یک هفته اخیر رسید، زیرا بازدهی ایالات متحده در روز آغاز نشست دو روزه FOMC جهش کرد. در همان زمان، سهام وال استریت به طور متوسط ​​۰.۸۵ درصد کاهش یافت.

نوشته های مشابه

دلار پیش از FOMC تقویت می شود

بازده اوراق قرضه ۱۰ ساله ایالات متحده به ۳.۵۹ درصد رسید، به سطوحی که از ژانویه ۲۰۱۱ مشاهده نشده بود. بازده اوراق قرضه اروپا نیز افزایش یافت. کاهش اوراق قرضه باعث تضعیف ین ژاپن شد که در طول جلسه ایالات متحده در سراسر جهان سقوط کرد.

دلار بالاترین روزانه جدید را چاپ کرد و سپس از اوج ها خارج شد. DXY در ۱۱۰.۲۷، بالاترین سطح از ۷ سپتامبر به اوج خود رسید و سپس به ۱۱۰.۰۰ بازگشت.

داده‌های اقتصادی ایالات متحده که روز سه‌شنبه منتشر شد، با افزایش شدید مسکن در ماه آگوست و کاهش در مجوزهای ساختمانی متفاوت بود. تمرکز روی فدرال رزرو است که انتظار می رود روز چهارشنبه ۷۵ واحد افزایش نرخ بهره را اعلام کند. قیمت‌ها عمدتاً در حالت انتظار و دیدن قبل از رویداد کلیدی حرکت می‌کنند.

USD/JPY در یک روند صعودی قرار دارد و در حال حاضر بالای منطقه حمایتی ۱۴۳.۵۰ باقی مانده است. بالای مانع بعدی در ۱۴۴.۴۰ دیده می شود. از سوی دیگر، منطقه ۱۴۲.۷۵/۸۵ منطقه حمایت کوتاه مدت بحرانی است.

سطوح فنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا