فارکس

NZD/USD به پایین ترین سطح چرخه قبل از فدرال رزرو سقوط کرد

  • با نزدیک شدن به رویداد فدرال رزرو، خرس های NZD/USD حرکت می کنند.
  • دلار آمریکا با سوخت تازه فدرال رزرو افزایش یافت.

NZD/USD پس از سقوط از ۰.۵۹۷۵ به پایین ۰.۵۸۸۵، حدود ۱% افت روز را به پایان می رساند، به زیر حمایت های کلیدی می رسد و اکنون به پایین ترین سطح از ۱۸ مه ۲۰۰۹ رسیده است. دلار آمریکا و بازدهی ها نیروی محرکه به عنوان محور اصلی قیمت دلار آمریکا هستند. تقویم بر اساس تصمیم روز چهارشنبه فدرال رزرو برای نرخ بهره است.

نوشته های مشابه

دلار آمریکا در آن روز به معاملات نزدیک به بالاترین حد دو دهه اخیر بازگشت، زیرا سرمایه گذاران همچنان بر انتظارات افزایش تهاجمی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ثابت مانده اند. معامله گران آتی احتمال ۸۱ درصد افزایش ۷۵ واحد پایه و ۱۹ درصد احتمال افزایش ۱۰۰ واحد پایه را برآورد می کنند. این از بازدهی ایالات متحده و شاخص DXY پشتیبانی می کند، در حالی که احساسات ریسک بر طبقات دارایی و پروکسی های فارکس در جاهای دیگر تأثیر می گذارد. به این ترتیب، پرنده بتا بالا حذف می شود.

ما مدتی است که در مورد پتانسیل تقویت دلار آمریکا صحبت کرده ایم و اکنون با انتقام به اینجا رسیده است. تحلیلگران بانک ANZ گفتند، اگرچه ممکن است شاهد نوساناتی باشیم، جذابیت دلار آمریکا به سختی قابل انکار است، اگرچه ارزش منصفانه ای را برای NZD در ۰.۶۰ ثانیه مشاهده می کنیم.

از نظر فنی، نزول دیشب NZD را در موقعیتی نامطمئن قرار می دهد. شکستن به زیر ۰.۵۸۲۵ آن را در “هوای صاف” تا سطح ۰.۵۴۷۰ در سال ۲۰۲۰ قرار می دهد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا