فارکس

AUD/USD در آستانه فدرال رزرو به پایین ترین حد در ۲ سال اخیر رسید

  • دلار آمریکا در جلسه آرام پیش از فدرال رزرو ثابت می ماند.
  • تمرکز بر جلسه FOMC باقی می ماند. بیانیه در ۱۹:۰۰ GMT.
  • AUD/USD در پایین ترین سطح از می ۲۰۲۰.

AUD/USD نتوانست سطح زمین را بازیابی کند و پایین ترین قیمت دو سال اخیر را در ۰.۶۶۵۲ چاپ کرد. در حالی که فعالان بازار به فدرال رزرو نگاه می کنند، در اطراف سطوح پایین حرکت می کند.

نوشته های مشابه

ترکیب دلار آمریکا قوی‌تر که با بازدهی بالاتر ایالات متحده حمایت می‌شود و لحن محتاطانه در سراسر بازارهای مالی، دلار استرالیا/دلار آمریکا را تحت فشار نگه می‌دارد.

سهام در وال استریت به طور متوسط ​​۰۴۰ درصد افزایش یافته است، اما احساس ریسک چندان مثبت به نظر نمی رسد، به ویژه پس از سخنرانی پوتین رئیس جمهور روسیه که بسیج نظامی جزئی برای مبارزه با جنگ اوکراین را اعلام کرد و به پاسخ هسته ای اشاره و تهدید کرد.

تمرکز بر روی فدرال رزرو است که تصمیم خود را در ساعت ۱۸:۰۰ GMT اعلام خواهد کرد. انتظار می رود نرخ بهره ۷۵ واحد بر ثانیه افزایش یابد. کنفرانس مطبوعاتی رئیس پاول ساعت ۱۸:۳۰ به وقت گرینویچ است. بازدهی آمریکا و دلار آمریکا قبل از این رویداد افزایش یافته است. DXY در بالاترین حد چند ساله بالای ۱۱۱.۰۰ قرار دارد و بازدهی ۲ ساله برای اولین بار از سال ۲۰۰۷ به بالای ۴.۰۰ درصد رسیده است.

داده های اقتصادی منتشر شده در روز چهارشنبه، هفتمین کاهش ماهانه متوالی در فروش خانه های موجود در ایالات متحده در ماه اوت را نشان داد. افت ۰.۴ درصدی نرخ سالانه را به ۴.۷ میلیون رساند که بهتر از انتظار ۴.۸ میلیون است.

AUD/USD تحت فشار همچنان ادامه دارد. در زیر ۰.۶۶۵۰، حمایت بعدی ممکن است در ۰.۶۶۰۰ و سپس ۰.۶۵۸۰ و ۰.۶۵۶۵ دیده شود. برای کاهش فشار نزولی، اوسی باید بهبود یابد و بالای ۰.۶۶۸۰ بماند. مقاومت بعدی در ۰.۶۷۳۰/۳۵ و سپس ۰.۶۷۷۰ مشاهده می شود.

سطوح فنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا