فارکس

پس از از دست دادن بیش از ۲.۹۳ درصد در روز، به زیر ۱۵۵.۵۰ سقوط کرد

  • ضعیف تر از تخمین داده های اقتصادی بریتانیا و بودجه جدید بریتانیا به ترس از رکود در بریتانیا دامن زد.
  • شکست به زیر ۲۰۰-EMA رسماً پوند/ین را به عنوان یک سوگیری نزولی تغییر داد.

GBP/JPY در روز جمعه بیش از ۴۵۰ پیپ یا ۲.۹۳ درصد سقوط کرد، در میان ریسک گریزی، پس از آن که PMI های گزارش شده توسط S&P Global نشان داد که اتحادیه اروپا و بریتانیا ممکن است وارد رکود شوند. همچنین، اخبار مربوط به بودجه جدید ۱۶۱ میلیارد پوندی بریتانیا برای تحریک رشد ممکن است فشار صعودی بر تورم بریتانیا وارد کند و اقتصاد آسیب دیده را تهدید کند. در زمان نوشتن این مقاله، GBP/JPY در ۱۵۵.۴۸ معامله می شود.

نوشته های مشابه

GBP/JPY تجزیه و تحلیل قیمت: چشم انداز فنی

روز جمعه، GBP/JPY پس از سقوط شدید به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در ۱۶۰.۲۵، رسماً به سمت یک سوگیری نزولی تغییر کرد و در حدود ۱۵۵.۳۳ به پایین ترین حد شش ماهه رسید. با توجه به اندازه سقوط، شاخص قدرت نسبی (RSI) به سمت شرایط فروش بیش از حد شتاب گرفت، با قرائت در ۲۵.۴۳، که نشان می دهد این جفت ممکن است در معرض یک حرکت بازگشتی متوسط ​​باشد.

با این وجود، اگر GBP/JPY به زیر رقم ۱۵۵.۰۰ سقوط کند، نزولی به سمت پایین ترین سطح روزانه ۸ مارس در حدود ۱۵۰.۹۷ در کارت است. بنابراین اولین حمایت GBP/JPY رقم ۱۵۵.۰۰ خواهد بود. پس از تسویه، حمایت بعدی پایین ترین سطح چرخه ۲۴ ژانویه در ۱۵۲.۹۰ خواهد بود، جلوتر از علامت ۱۵۰.۹۷.

از سوی دیگر، اولین مقاومت GBP/JPY، علامت ۱۵۶.۰۰ خواهد بود. شکست بالا، مقاومت کم چرخشی روزانه ۲۷ می را در ۱۵۷.۸۷، جلوتر از علامت ۱۵۸.۰۰ نشان می دهد.

GBP/JPY سطوح فنی کلیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا