اخبار گوناگون

کشک خشک سنتی تهران

همانطور که می دانید تنقلات در زندگی اکثر خانواده ایرانی جایگاه ویژه ای دارد که می توان گفت کشت خشک یکی از پرخاصیت ترین از انواع تنقلات به شمار می رود. شما می توانید از طریق مشاوران آراد برندینگ هر محصولی که می خواهید قبل از خرید در مورد نوع آن محصول مشاوره بگیرید تا با توجه به نیازی که دارید خریداری کنید.

آراد برندینگ

نوشته های مشابه

کشک دو نوع خشک و مایع است که کشکهای مایع را باید قبل از مصرف بجوشانید تا به دلیل وجود باکتریها ایجاد مسمومیت نشوید.

کشک خشک از خانواده لبنیات می باشد که از از دوغ و ماست تولید می شود اگر بخواهیم در مورد تولید این محصول، بپردازیم باید اشاره کنیم که دوغی که بعد از کره گیری بدست می آید را می جوشانند و درون کیسه ای می ریزند و آب آن گرفته شود و زمانی که شبیه ماست چکیده شد، مثل گلوله کوچک حالت می دهند و مرحل خشک کردن را انجام می دهند.

یکی از مزیتهای کشکهای خشک این است که دچار آلودگی نمی شود و همچنین چربی کمتری در مقایسه با کشک مایع دارد و داخل کیسه فریزر نگهداری کنید و هر زمانی که خواستید از آن استفاده کنید.

برای نگهداری کشک مایع، آن را درون قالب یخی می ریزند و در فریزر نگه داری می کنند تا یخ بزند و زمانی که آن را از قالب جدا کرد.

کشک خشک فله در تهران

اگر با مشکل تیرگی دور چشم رو به رو هستید، با استفاده از پنبه به کشک خشک سنتی آغشته کنید و به مدت ده دقیقه روی دور چشم قرار دهید تا تیرگی دور چشم کاهش پیدا کند.

کشک خشک سنتی

محققان تحقیقاتی که انجام دادند، به این نتیجه رسیدندکه کشک گاوی خشک به توجه به خاصیت بسیار بالایی که دارد، شوره سر و مو را نرم می کند و همچنین یکی از مشکلات ریزش مو را بر طرف می کند.

کشک خشک به دلیل منبع فسفر و کلسیم می باشد، با مصرف این خوراکی بی نظیر می توانید از پوکی استخوان در امان بمانید.

یکی از مشکلاتی که اکثر سالمندان با آن مواجه هستند این است که از پوکی استخوان رنج می برند که با مصرف روزانه کشک خشک می توانند استخوان خود را تقویت کنند.

اکثر افراد از سوزش معده رنج می برند که یکی از راه های درمان درد معده می توان به مصرف روزانه کشک خشک اشاره کرد.

کشک خشک به دلیل اسیدهای آلی که دارد می تواند یک ضدعفونی کننده برای روده ها و همچنین دستگاه هاضمه باشد. این خوراکی پر انرژی یکی از پرخاصیت ترین برای زنان بار دار است. برای اینکه از خاصیت تقویت کننده پوست بی نصیب نمانید، می توانید با استفاده از دستمال، به کشک آغشته کنید و بر روی پوست بمالید تا از خاصیت درمانی پوست بهره مند شوید.

کشک خشک در تهران

کشک خشک به دلیل اینکه دارای ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد می توان گفت هر گرم کشک خشک تهران ۱۰۵ کیلو کالری انرژی بدن را تامین می کند در واقع هر چقدر رطوبت کمتر و بافتهای متراکم تر باشد مواد مغذی موجود در آن بیشتر خواهد بود.

کشک خشک تهران

یکی از دغدغه هایی که اکثر جوانها دارند این است که رژیم غذایی مناسبی در طول روز داشته باشند که شما می توانید از طریق مصرف کشک از اضافه وزن پیشگیری کنید و با توجه به پروتئین موجود در این محصول می تواند باعث کاهش اشتها شود.

کشک خشک بر سلامت پوست تاثیر بسزایی دارد و می تواند برای رفع عفونتهای پوستی، جوان سازی پوست، تیرگی دور چشم و همچنین در برابر آفتاب سوختگی و رفع لک از طریق ماسک کشک مناسب باشد.

یکی از خاصیتهایی که کشک خشک دارد، به دلیل خواص فسفر و کلسیم می تواند استخوان بدن را تقویت کند و لازم به ذکر است که میزان کلسیم در کشک با شیر برابری می کند.

بنابراین مصرف روزانه کشک محلی باعث جلوگیری از بیماری پوکی استخوان می شود و با مصرف این ماده پر انرژی استخوان بدن خود را تقویت کنید.

شما می توانید کشک خشک را جایگزین تنقلات چیپس، پفک و انواع خوراکیهای ناسالم کنید و این محصول را به عنوان یک خوراکی بی نظیر مصرف کنید. در واقع منبع اصلی کشک خشک، شیر است که دارای کلسیم بسیار بالایی دارد که با تولید کشک خشک تمامی عناصر چربی، پروتئین، نمک و نیاسین انتقال داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا