اخبار گوناگون

مانکن مانتو چوبی

قیمت مانکن مانتو چوبی لباس زنانه

امروزه دیگر مردم بدون اینکه تن خور یک لباس مجلسی را ببینند آن را خریداری نمی کنند به همین خاطر در تولید لباس بعد از اینکه دوخت لباس کامل شد آن را تن مانکن می لباسهایی مثل لباس عروس در شهرهای مثل اصفهان کرج مشهد و غیره در تن مانکن دوخته می شود

مانکنها در طول زمان همانطور که در سایت آراد برندینگ گفته شد دارای یک فرم فیزیکی شده اند تا بتوانند نشان از یک بدن ایده آل را داشته باشند و لباس را با جلوه و زیبایی بیشتری برای مردم به نمایش بگذارن مانکنها در واقع یک نوع از تبلیغات نیز به شمار می روند زیرا با پوشیدن لباسها باعث می شود تا این لباس در چشم مشتریان بیشتر نشان داده بشه و به همین خاطر ممکن است که در پی این حرکت لباس از طرفداران و خریداران زیادی برخوردار شود.

نوشته های مشابه

آراد برندینگ

جالب است بدانید که مانکنها نیز دارای جنسهای مختلفی مثل زنانه مردانه و یا بچه گانه می باشند که هر کدام از آنها مناسب یک مکان یا یک شرایط خاص ساخته می شود.

یکی از راه های دسته بندی و تقسیم کردن انواع مختلف مانکن نوع جنسیت آنها و اندازه های آنها می باشد و بر اساس اندازه و سن به سه دسته تقسیم می شوند مانکنهای مردانه مانکنهای زنانه و مانکن کودکان دسته ‌بندی می‌ شود طبیعی است که مانکنهای مردانه دارای ابعاد و سایزهای بزرگتر هستند و دقیقا به صورت بدن یک انسان مرد ساخته شده است است و اکثرا دارای سر هستند.

مانکنهای زنانه نیز به شکل اندام یک زن طراحی شده و به صورت تقریبی نزدیک به اندازه مانکنهای مردان است اما مانکنهایی که برای کودکان ساخته شده اند از سایزهای کوچک تر و مختلفی برخورار هستند و طراحی آنها کمی جذاب تر است تا بتواند کودکان را به خود جلب کنند مثل داشتن چشمهای رنگی و یا موهای رنگی و فانتزی مانکنهایی که مخصوص کودکان هستند به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم می شوند.

قیمت مانکن لباس زنانه

برای اطلاع از آخرین قیمت مانکن لباس زنانه می ‌توانید به سایتهای معتبر فروش مراجعه بفرمایید این محصولات توسط کارخانه ها و شرکتهای تولید مانکن پلاستیکی انجام می‌گیرد که در مدلها و طرحهای گوناگونی برای به نمایش درآوردن مدل و طرح لباس به فروش می ‌رسند و اغلب خریداران آن افرادی هستند که درکار خرید و فروش البسه مشغول می ‌باشند.

قیمت مانکن لباس زنانه

مانکنها از جنسهای مختلفی ساخته می‌ شوند مانکن پلاستیکی، مانکن چوبی، مانکن فایبرگلاس و در مدلهای متفاوت مانکن نیم‌ تنه، مانکن سوزن خور، مانکن زنانه کامل، مانکن طراحی چوبی زرد و غیره بسته به جنس و اندازه قیمت مانکن لباس زنانه تعیین می‌ شود این تولیدات در واقع توانسته ‌اند به کسب‌ و کار و فروش بهتر پارچه و لباس کمک بسیار شایانی بکنند و توجه خریداران را به مدل و طرح لباس جلب کنند.

لباس و پوشاک امروزه در میان نسل جوان بخصوص از جایگاه بسیاری برخوردار است و نوع و طرح لباس باید بتواند همگام با سلیقه ی مردم هر منطقه مطابقت داشته باشد جالب است بدانید که طرح لباس در کشورهای مختلف با هم متفاوت می باشد لباس مسلمانان بلند و پوشیده و لباس کشورهای غربی کوتاه نازک می باشد و این به تمدن و نوع نگرش افراد جامعه بستگی دارد.

مانکن مانتو چوبی

همانطور که گفتیم مانکنها در خرید و فروش انواع پوشاک بسیار موثر می باشند و افرادی که در صنعت لباس زنانه فعالیت می‌کند همیشه دنبال روشی بوده اند تا مشتریان بسیار را جلب و جذب نمایند که مانکنها توانسته اند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کنند مانکنها در اصل یک نوع تبلیغ بسیار قدرتمند برای انواع لباس محسوب می شوند مانکنها انواع مختلفی دارند که هر فرد بسته به پوشاک تولید یا می فروشد از انواع مختلف آن از قبیل بچه گانه بزرگسال دخترانه پسرانه استفاده می کند.

مانکن مانتو چوبی

جذابیت لباسها با نمایاندنشان صد چندان می شود که این کار را به وسیله انواع مانکن مانتو چوبی چرمی و فلزی انجام می دهند و به طور کلی تنخور یک لباس نشان دهنده هر چی بیشتر جلوه دادن آن می باشد که مانتوها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مانکنهایی وجود دارند که مانند برخی از عروسکها قابلیت تغییر حالت سر و دستان و پاها در آنها امکان پذیر می باشد که این امر باعث می شود تا ویترین شما از حالت یک نواختی خارج شود .

شما می توانید انواع مانتو در تن مانکنها ببینید تا متوجه تن خور و مدل آنها شوید که این امر به خرید هر چه بهتر کالا شما کمک می کند مانکنها در طرحها جنسها رنگها و قابلیتهای مختلفی تولید و به بازار ارائه شده اند که هر فرد بسته به نیاز و توان مالی می تواند نوع مد نظر خود را انتخاب نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا