اخبار گوناگون

فلش مموری لایتنینگ اصفهان

همه کسانی با مشکل حافظه روبرو می شوند اولین کاری که به ذهن آنها می رسد این است که فایلهای گذشته خود را پاک نمایند فلش مموری لایتنینگ برای افرادی که دارای گوشی آیفون هستند قیمت مناسب دارد که خرید و استفاده از آن پیشنهاد می گردد در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ در خصوص این محصول بیشتر توضیح خواهیم داد بنابراین با ما همراه باشید.

آراد برندینگ

نوشته های مشابه

حتی کسانی از آیفون استفاده می نمایند با این اینکه این گوشی از حافظه های بالایی برخوردار است باز هم با یک روزی با مشکل کمبود حافظه روبرو می شوند اما امروزه این مسئله برای هر دو سیستم عاملها یعنی هم اندورید و هم آیفون شبیه به هم عمل می کند زیرا گوشی اندرویدی نیز از حافظه بالایی امروزه برخوردار است ولی با هم با مشکل حافظه مواجه می شوند.

دلیت نمودن یا همان پاک کردن فایلهای قدیمی از گوشی کار درست و مناسبی نمی باشد و نمی توان آن را یک راحل دائمی و درست برشمرد بنابراین باید به فکر یک روش بهتر و موثر تر باشید.

پر شدن حافظه گوشی مشکلات زیادی را برای دستگاه شما فراهم می آورد و فرقی نمی کند گوشی شما آیفون باشد یا یک گوشی اندرویدی در دست داشته باشید بهر حال پر شدن حافظه می تواند برای شما دستگاه شما خطرناک باشد که یکی از آن موارد این می باشد سرعت دستگاه شما پایین می آید و که این امر می تواند برای شما همه ملال آور باشد.

فلش مموری لایتنینگ

ما انواع فایلها صوتی، تصویری، متنی و غیره را در رایانه خود ذخیره می کنیم، به مرور زمان ممکن است هارد دیسک دیگر فضای کافی برای ذخیره نداشته باشد یا این که فضای مناسبی برای ذخیره اطلاعات شما نباشد، بدین صورت شما می توانید از حافظه فلش که نوعی حافظه الکترونیکی است، استفاده کنید.

فلش مموری لایتنینگ

امروزه حافظه فلش مموری لایتنینگ از پرکاربردترین فناوری مدرن ذخیره سازی داده ها در دستگاه های مصرف است که عکسها، فیلمها، موسیقی، اسناد و بسیاری موارد دیگر را ذخیره می کند در واقع فلش مموری جایگزین هارد دیسکهای مغناطیسی شده است که در گذشته در رایانه ها رایج بود.

جزء اصلی اکثر سیستمهای فلش مموری یک تراشه حافظه NAND است که این تراشه از ترانزیستورهای کوچک MOSFET استفاده می کند تا الکترونها را از طریق یک محیط اکسیدی به داخل یک دروازه سیلیکونی به نام گیت کند، این دروازه ها الکترونهایی را ذخیره می کنند که کامپیوتر می تواند آنها را به صورت ۰ و ۱ بخواند.

یک تراشه NAND میلیونها یا میلیاردها از این ترانزیستورها را به هم متصل می کند و از یک کنترل کننده منطقی استفاده می کند تا آنها با هم کار کنند، برای کارایی بیشتر، این تراشه ها حافظه را در بلوکهای بزرگ می نویسند و بازنویسی می کنند حتی اگر فقط چند بایت در حال تغییر باشد.

فلش مموری اصفهان

فلش مموری در سالهای اخیر به طور قابل توجهی توسعه یافته است و به طور گسترده در بسیاری از برنامه های کاربردی مانند حافظه های USB، کارتهای فلش فشرده، کارتهای حافظه SD و حتی به عنوان هارد درایوهای فلش که در برخی از رایانه ها در درایوهای حالت جامد نیز نامیده می شوند، استفاده می شود.

فلش مموری اصفهان

حافظه فلش مموری اصفهان، سرعت خواندن و نوشتن سریعتری را نسبت به حافظه در درایوهای دیسک سخت امکان پذیر می کند زیرا درایوهای فلش فاقد قطعات متحرک هستند، در مراکز داده، جایی که شرکتها به دسترسی سریع به داده ها نیاز دارند، حافظه فلش به کسب و کارها اجازه می دهد تا به سرعت به داده ها دست یابند.

حافظه فلش از نوعی حافظه غیر فرار استفاده می کند در واقع حافظه غیر فرار برای حفظ یکپارچگی داده های ذخیره شده به برق نیاز ندارد بنابراین حتی اگر برق شما قطع شود، داده های خود را از دست نمی دهید، به عبارت دیگر حافظه غیر فرار هنگام خاموش شدن دیسک، داده هایی را که ذخیره کرده است، فراموش نمی کند.

حافظه فلش از سلولهای حافظه برای ذخیره داده ها استفاده می کند و قبل از نوشتن داده های جدید، سلولهای دارای داده های قبلی باید پاک شوند همچنین حافظه فلش می تواند به اشکال مختلفی از USBهای ساده گرفته تا آرایه های تمام فلش سازمانی باشد.

بهبود اقتصاد مرکز داده با توسعه فناوریهای فلش با چگالی بالا، راه حلهای ذخیره سازی تمام فلش امروزی عملکرد سریعتر و ظرفیت بالاتری را در کسری از فضای مرکز داده ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا