اخبار گوناگون

قیمت دفتر خط دار کاهی طرح دار

در گذشته به جای دفترهای فانتزی از دفتر کاهی استفاده می کردند،دفترها به شکلهای متفاوتی صحافی می شوند که عبارتند از مانده ته چسب، دوخت با منگنه، دوخت با نخ ابریشم، سیم مارپیچ یا ترکیبی.

نوع صحافی مشخص می‌ کند که دفتر به چه میزان مسطح باشد و چگونه کاغذها کنار هم مرتب می ‌شوند و چگونه خوانده می‌ شود و در صحافی ته چسب معمولاً به اندازه بقیه موارد صحافی از کاغذهای داخلی محافظت نمی ‌کند.

نوشته های مشابه

دفتر خط دار کاهی

بیش‌تر دفتر خط دار کاهی ته چسب کاملاً مسطح و صاف نبودند، تا اینکه فناوری جدید آنها را مسطح کرد و در تولید بعضی از دفترها از مدل خاص چسب استفاده می‌ کنند که می ‌توان کاغذها را به‌ راحتی از دفتر جدا کرد و این مدل در دفترهای طراحی که که نیاز است تا کاغذها از دفتر جدا شوند وجود دارد و از صحافی منگنه ای برای دفترهای نازک تر استفاده می شود.

منگنه در وسط کاغذها قرار می ‌گیرد و سپس همه ورقها تا می ‌شوند تا به شکل دفتر دربیاید و برخی از دفترها بر بالای خود، در جایی که تا می ‌شوند یا نیاز به برداشتن کاغذ هست منگنه دارند و همچنین برای دفترهای کوچک و جیبی به منگنه‌ای بودن آن دقت کنید.

دفتر خط دار طرح دار

یکسری از برندهای تولید کننده دفتر در ایران وجود دارند که بصورت تخصصی دفترهای خط دار را در طرحهای هنری، فرهنگی، تاریخی، طرحهای بومی که درخور و سازگار با خوی مردم ایران باشد تولید می کنند این تولیدکنندگان عمده محصولات خود را با با طراحی فرهنگ ایرانی به سایر کشورهای همجوار ایران صادر می نمایند.

دفتر خط دار طرح دار

تولید کنندگان زیادی در کشور به امر تولید دفتر خط دار طرح دار می پردازند که با توجه به نیازهای خریداران آنها را در طرحهای متنوع و  رنگهای جذابی تولید می نمایند چنانچه شما هم قصد خرید دفتر خط دار طرح دار را دارید بهتر است هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تولیدکنندگان محصولات لوازم التحریر در ایران امروزه محصولات خود را با تنوع و طراحیهای گوناگونی ساخته و تولید می کنند که در این بین دفتر خط دار طرح دار از انواع مرغوب و با کیفیت دفترهای ایرانی محسوب می شود که توجه مشتریان و صنفهای فروش تجهیزات لوازم التحریر را به خود جذب نموده است.

اگر دست خط شما بزرگ می باشد باید از دفترهای خط داری که فاصله خطوط آنها ۸ میلی متر می باشد استفاده کنید و اگر دست خط کوچکی دارید دفترهای خط داری که فاصله ی خطوط آنها ۶ میلی متر می باشد مناسب شما است افرادی هم که دارای دست خط معمولی و متوسطی می باشند باید از دفترهای خط دار با فاصله خطوط ۷ میلی متر استفاده کنند.

قیمت دفتر خط دار

یکی از وسایل پرکابردی که بیشتر در دفاتر و مدارس استفاده می شود دفتر خط دار می باشد که دانش آموزان به عنوان دفتر مشق برای تکالیف خود از آن استفاده می کنند.

اگر به دنبال خرید دفتر با تعداد صفحات زیاد هستید بهتر است دفاتری که وزن برگه یا کاغذ آنها سبک تر می باشد را تهیه کنید زیرا هر چه وزن کاغذ سبک تر باشد وزن دفتر هم سبک تر می شود و برعکس.

اگر می خواهید دفتری به عنوان دفتر مشق و تکالیف درسی برای خود یا کودکان تهیه کنید بهتر است دفتری تهیه کنید که ابعاد آن در اندازه B5 باشد زیرا اندازه ی آن به گونه ای است که کودکان کاملا مسلط هستند و به راحتی می توانند تکالیف خود را در آن بنویسند.

قیمت دفتر خط دار

برای اینکه از قیمت دفتر خط دار آگاهی پیدا کنید و خرید انواع مختلف دفتر خط دار یا بدون خط و مداد مشکی را در نظر داشته باشید،  می توان به فروشگاه های لوازم التحریر مراجعه کرد یا به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی سفارش داد که معمولا قیمت دفترهای ساده نسبت به دفترهای سیمی و فانتزی کمتر می باشد.

تعداد برگه های یک دفتر هم در قیمت آن تاثیر گذار است برخی از دفترها تعداد صفحات کمتری دارند و نازک تر هستند اما برخی دیگر دارای تعداد صفحات بیشتری هستند و قطور تر می باشند که هر شخص با توجه به نیاز خود می تواند دفترهای با برگه های کم یا زیاد را خریداری کند.

دفترهای با اندازه کوچک خط دار به عنوان دفترچه یادداشت استفاده می شود که انواع و ابعاد مختلفی دارند و می توان از آنها برای نوشتن یادداشتهای روزانه، نوشتن لیست خرید، نوشتن گزارشات، ثبت شماره ها و اطلاعات افراد و غیره استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا