اخبار گوناگون

ایده های پولساز اینترنتی تست شده در ایران

در کشور ما مانند تمامی جهان کسب و کارهای اینترنتی و معامله کالاها به صورت آنلاین رونق گرفته است و شما با تشخیص حرفه مناسب خود می توانید سود خوبی را کسب کنید.

قفسه فلزی جاکفشی

امروزه اولین چیزی که در لحظه ورود به هر خانه نظر شما را به خود جلب می نماید، قفسه فلزی جاکفشی می باشد که در انواع مدل و طرحهای بسیار زیبای چوبی و فلزی در اصفهان و دیگر شهرها تولید و به فروش می رود.

نوشته های مشابه

قفسه فلزی جاکفشی

عایق صدا تضمینی

پشم سنگ یک نوع عایق حرارتی و صوتی می باشد که از انتقال حرارت جلوگیری می کند و مانع از انتقال صدا نیز می‌ شود در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش اتلاف انرژی می گردد و عایق صدا تضمینی پشم سنگ انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربردهای گوناگونی دارد.

عایق صدا تضمینی

برنج جی تی سی

یکی از مواردی که اکثر ایرانی ها آن را هر روز یا یک روز در میان به عنوان غذا مصرف می کنند برنج است وبرنج انواع متفاوتی دارد که می توان به برنج چمپا هندی و ایرانی و پاکستانی و جی تی سی و.‌‌.. نام برد همچنین برنج جی تی سی یکی از برنج های پر طرفدار است که بهتر است برای این که بتوانیم آن را با قیمت کم تر خریداری کنیم به مرکز پخش برنج جی تی سی در شهر خود برویم و برای وعده های غذایی روزانه خود برنج مورد نیاز خود را خریداری کنیم.

برنج جی تی سی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا