اخبار گوناگون

مشاغل مناسب برای افراد خوش سلیقه و خلاق

برای کسانی که همواره به دنبال پیشرفت و رشد در حرفه خود می باشند یکی از بهترین گزینه ها برندسازی اینترنتی می باشد که می توانند برای کالاهای خود انجام دهند.

مانکن یک دوم سوزن خور

بیشتر مانکن یک دوم سوزن خور برای مزونهای خیاطی و تولیدی لباس استفاده می شود تا بتوانند به سادگی انواع برش بر روی لباس آویزان روی مانکن زد  و همچنین مشکلات لباس را بر روی آنها بر طرف نمود برای مزون خیاطی  مانکنهای نیم تنه مناسب می باشد. اگر برای فروشگاه و مغازه های دکوری از مانکن می خواهید استفاده کنید مانکنهای سه بعدی بهترین گزینه می باشد  تا بتوان انواع ژست  را برروی ان اعمال کنید.

نوشته های مشابه

مانکن یک دوم سوزن خور

خاویار اصلی

یکی از مرغوب ترین انواع خاویار که در داخل ایران تولید می شود خاویار اصلی طلایی است که از بهترین انواع خاویار است و قیمت آن هر روز در حال افزایش است و در صورتی که خاویار طلایی به صورت عمده خرید و فروش شود از قیمت مناسب تری برخوردار خواهد بود و خاویار در واقع تخم های بارور نشده ماهی های خاویاری است که قدمت این ماهی ها به چندین میلیون سال قبل و به دوران ژوراسیک بر می گردد.

خاویار اصلی

عایق صدا الاستومری

یکی از جدیدترین روشها جهت عایق صدا الاستومری می باشد که در خودروها مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل نوع ساخت آن سبب شده تا به عنوان محبوب ترین عایق به کار رود و سلول بندی این عایق به صورت سلول بسته است که باغث شده بتواند از انتقال حرارت، برودت و صدا جلوگیری کند.

عایق صدا الاستومری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا