اخبار گوناگون

راه درست کسب آرامش همین است

آرامش مهم ترین مسئله انسان می باشد ولی راه رسیدن به آن متفاوت می باشد ولی راهی آسان و کم هزینه وجود دارد که اکثر انسان ها از آن بی خبر می باشند.

جو دوسر نیمه آماده

جو دوسر نیمه آماده امروزه یکی از مهم ترین مواد مورد استفاده برای ورزشکاران و به ویژه در ورزش بدنسازی می باشد که افراد زیادی به علت پروتئین و فیبر بالای این محصول آن را با شیر و عسل سبلان ترکیب نموده و قبل و پس از تمرین مصرف می کنند. فیبر بالای این محصول سبب جلوگیری از گرسنگی هنگام تمرین و افتادن فشار فرد می شود.

نوشته های مشابه

جو دوسر نیمه آماده

گوجه فرنگی گلخانه ای گیلاسی

افرادی که به مصرف انواع مختلفی از دخانیات اعتیاد دارند برای این که بتوانند از سرطانهای ریه در خودشان جلوگیری کنند بهتر است حتما از گوجه فرنگی گلخانه ای گیلاسی  استفاده کنند چرا که دارای ویتامینهای مختلفی همچون: A می باشد که قادر است مواد سمی را از انواع مواد دود زایی که می تواند برای بدن مضر باشد را دفع کند و منجر به آسیبهای جدی در افراد نشود.

لوله پلی اتیلن برق

با توجه به نوع استفاده لوله مشخصات لوله پلی اتیلن برق تغییر می کند، به دو جداره که برای انتقال فاضلاب و پسماند صنعتی از این نمونه استفاده می شود، و تک جداره که برای انتقال آب و آبیاری باغات و مزارع استفاده می شود، و نیز قطر آن نیز تغییر می کند و در سایز های مختلفی تولید می شود و استاندارد های آن ها نیز طبق کاربرد آن ها تغیر می کند مثلا برای انتقال گاز های طبیعی به وسیله لوله پلی اتیلن استاندارد مشخصی دارد، و نمی توان از هر نمونه ای برای این کار استفاده کرد.

لوله پلی اتیلن برق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا