اخبار گوناگون

لذت حضور در هتل اسپیناس پالاس تهران

با رزرو هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، صبح ها در محیطی آرام و دلنشین از خواب بیدار می شوید و برای میل کردن صبحانه خوشمزه هتل آماده خواهید شد تا روزتان را با انرژی بیشتر شروع کنید. بعد از صبحانه، می توانید در محوطه زیبای هتل قدم بزنید و به مراکز خرید هتل اسپیناس پالاس بروید.

 در مجموعه آبی و سالن بدنسازی هتل هم اوج هیجان و لذت را تجربه خواهید کرد. در طول اقامت در این هتل شیک، شما می توانید به سالن ماساژ هتل بروید و آرامشی عمیق را به روح و جسمتان هدیه دهید. حمام سنتی هتل اسپیناس پالاس، بخش دیگری از این هتل است که جذابیت زیادی برای مهمانان عزیز دارد. وجود آرایشگاه مردانه و زنانه، سالن بیلیارد، صرافی، دستگاه خودپرداز، بخش پرینت و فتوکپی، سالن جلسات، و آمفی تئاتر از دیگر بخش های هتل اسپیناس پالاس تهران است.

با اقامت در این هتل لوکس، تمام نیازهای شما خیلی سریع برطرف می شود و اقامتی راحت و آرام را در این هتل تجربه خواهید کرد. خاطرات اقامت در هتل اسپیناس پالاس به قدری شیرین و به یاد ماندنی است که شما را به یکی از مشتریان دائمی این هتل تبدیل می کند تا برای سفرهای بعدی خود نیز اقدام به رزرو هتل اسپیناس پالاس کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق ها و سوئیت های دنج در هتل اسپیناس پالاس تهران

در این هتل پنج ستاره، شما می توانید از میان اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت رویال، سوئیت سیگنیچر، سوئیت جونیور و سوئیت اسکای، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل، با وسایل شیک و جدید دکوراسیون شده اند و فضایی دنج و لاکچری دارند. نظافت واحدها هم به صورت روزانه انجام می شود.

یکی دیگر از مزیت های هتل اسپیناس پالاس، موقعیت مکانی عالی این هتل است.

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، در منطقه سعادت آباد ساخته شده است که از مناطق بالا و خوش آب و هوا در تهران محسوب می شود. از این هتل می توان خیلی راحت به مراکز خرید تجریش و کوروش مال تهران بروید و خرید کنید.

همچنین این هتل به کاخ سعدآباد، کاخ موزه ملت و دربند نیز نزدیک است. برای رفت و آمد سریع و راحت هم می توانید از خدمات تاکسی سرویس و کرایه اتومبیل هتل اسپیناس پالاس استفاده کنید.

خوردن خوشمزه ترین غذاها در رستوران های هتل اسپیناس پالاس

رستوران ها و کافی شاپ های هتل اسپیناس پالاس بسیار معروف هستند و انواع غذاهای ایرانی، خوراک های بین المللی، فست فودها، دسرها و نوشیدنی های خوشمزه را برای مهمانان هتل سرو می کنند.

با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران، تمام نیازهای شما، داخل مجموعه هتل برطرف می شود و اقامت آرام و دلنشینی را در این هتل لوکس تجربه خواهید کرد.

برای اقامت در هتل اسپیناس پالاس، ابتدا واحد اقامتی خود را از میان اتاق ها و سوئیت های هتل انتخاب کرده و سپس برای رزرو این هتل پنج ستاره اقدام کنید. برای رزرو هتل اسپیناس پالاس با بیشترین تخفیف، اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا